۱۳۹۷/۰۲/۱۸
۲:۳۹ ب٫ظ

گفتني است نقطه (BP36 ) واقع درمنطقه مورد اعتراض لبنان است كه آن را جزء اراضي خود مي داند و رژيم صهيونيستي نيز اعتراض مشابهي دارد در نتيجه آن سازمان ملل اين نقطه را با نصب علامت هايي بي طرف قلمداد كرده است.

ارتش لبنان و نیروهای رژیم صهیونیستی به حالت آماده باش درآمدند

بيروت - تانك ميركاواي نيروهاي رژيم صهيونيستي با تجاوز به نقطه (BP36) واقع درجنوب منطقه عباسيه حاكميت لبنان را نقض كرده در نتيجه ارتش لبنان با اتخاذ تدابير امنيتي نيروهاي خود را به حالت آماده باش درآورد و رژيم صهيونيستي نيز دست به اقدام مشابه زد. 

ازجنوب لبنان، نيروهاي حافظ صلح بين المللي مستقر در جنوب لبنان نيز با پيگيري اين موضوع از نزديك، تلاش مي كنند تا وضعيت را آرام كرده و جلوي اين تجاوز نيروهاي رژيم صهيونيستي را بگيرند.

ازطرف ديگر ستون پنجم ارتش لبنان با تعدادي از گردان هاي يونيفيل صبح امروز(پنجشنبه) مانورهايي را درمنطقه مرزي 'رأس الناقوره'مقابل دريا شروع كردند كه درآن توپ و مسلسل هاي سنگين و متوسط و تانك ها به كار گرفته شد.

يكي ازمنابع امنيتي در گفتگو با خبرنگار ايرنا از جنوب با تأكيد بر اينكه اين مانورها با هدف هماهنگي و تقويت تلاش هاي ميداني نيروهاي دو طرف در جنوب صورت مي گيرد گفت: اين مانورها تا ساعت 4بعد از ظهر امروز ادامه خواهد داشت .

گفتني است نقطه (BP36) واقع درمنطقه مورد اعتراض لبنان است كه آن را جزء اراضي خود مي داند و رژيم صهيونيستي نيز اعتراض مشابهي دارد در نتيجه آن سازمان ملل اين نقطه را با نصب علامت هايي بي طرف قلمداد كرده است.

 

زمان انتشار : 1390-01-25