۱۳۹۹/۰۱/۲۲
۸:۳۷ ب٫ظ

دوره مجازی «بایسته های کار رسانه‌ای در حوزه کشور عراق» ویژه فعالان رسانه‌ای از ۲۷ فروردین الی ۵ اردیبهشت ماه برگزار و علاقه مندان تا ۲۵ فروردین ماه فرصت ثبت نام دارند.

در قالب دوره مجازی بررسی می شود

بایسته­‌های کار رسانه‌ای در حوزه کشور عراق

به گزارش الأمه:

به همت مؤسسه فرهنگی اجتماعی سلمان دوره «بایسته های کار رسانه‌ای در حوزه کشور عراق» به صورت مجازی برگزار می‌شود.

این دوره با هدف آشناسازی فعالین رسانه‌ای با عرصه بین الملل به خصوص کشور عراق، با معرفی عموماتی از این کشور، همراه با بایدها و نبایدهایی از آن با همکاری برخی دیگر از مؤسسات بین المللی به صورت مجازی از ۲۷ فروردین الی ۵ اردیبهشت ماه ۹۹ برگزار می‌شود.

آشنایی با تاریخ عراق (بررسی اتفاق‌های کشور عراق در سده‌ی گذشته)، جریان شناسی جریانات فکری سیاسی عراق (بررسی ریشه‌ای جریانات و احزاب عراق)، مردم شناسی عراق (سبک زندگی، آداب و رسوم، رفتارها و خلقیات و …)، آشنایی با فضای رسانه‌ای عراق (نقش رسانه در کشور عراق، فرصت‌ها و آسیب‌ها)، شیوه‌ی عملکرد رسانه‌ای داعش، بررسی آخرین تحولات عراق، بایدها و نبایدهای فعالیت در حوزه عراق، الزامات کار رسانه‌ای در جهان اسلام و مهارت‌های پیشرفته فعالیت در توئیتر و فیسبوک از جمله سرفصل‌های این دوره آموزشی ست که ویژه فعالان رسانه‌ای برگزار می‌شود.

در این دوره مجازی از اساتید کشوری و بین المللی از جمله یاسر قزوینی، استادیار دانشگاه تهران و پژوهشگر در حوزه عراق، سیدرضا غرابی قزوینی کارشناس مسائل عراق، سعید کریمی، فعال رسانه‌ای بین الملل، میثم رمضانعلی، فعال رسانه‌ای بین الملل، حسین نخلی، فعال رسانه‌ای در حوزه عراق، سیدمحمد سرکشیکیان، مسئول مؤسسه سلمان، محمد دشتی، دبیر مؤسسه سلمان و یوسف کارآموز، مسئول آموزش مؤسسه سلمان استفاده خواهد شد.

داشتن سابقه کار رسانه‌ای، تسلط نسبی به زبان عربی، علاقه مند به کار در فضای بین الملل نیز شرایط حضور در این دوره است و در نهایت گواهی پایان دوره نیز به شرکت کنندگان اهدا می‌شود.

آخرین مهلت ثبت نام در این دوره ۲۵ فروردین ماه است و کلاس‌ها به صورت مجازی (LMS) روزانه در بازه‌ی زمانی ۱۷ الی ۲۰ عصر (حداکثر ۲ ساعت) برگزار می‌شود.

 

منبع: مهر