۱۳۹۹/۰۱/۰۵
۳:۲۴ ب٫ظ

یک سازمان خیریه اسلامی با همکاری یک موسسه ساخت نرم افزار دیجیتال قرآن مجید در باندونگ در اندونزی، مسلمانان را به شرکت در یک حرکت سرتاسری تلاوت قرآن به هدف مبارزه با شیوع ویروس کرونا تشویق کرده است.

برنامه “آنلاین” تلاوت دسته جمعی قرآن در اندونزی

به گزارش الأمه:

یک سازمان خیریه اسلامی با نام «کیف پول دفا جبار» با همکاری یک موسسه محلی ساخت نرم افزار دیجیتال قرآن مجید با نام «بهترین قرآن» در باندونگ در اندونزی، از مومنان خواسته به هدف از بین بردن هر چه زودتر بحران کنونی، به تلاوت آیات قرآن متوسل شده و در یک حرکت سرتاسری در اندونزی شرکت کنند.

 آندریسیا رئیس این سازمان خیریه روز شنبه در باندونگ، پایتخت استان جاوه غربی در اندونزی گفت: در بحبوحه این وضعیت، همه ما باید تمام تلاش  خود را برای پیشگیری و به هدف غلبه بر شیوع ویروس کرونا به کار بگیریم. علاوه بر اینکه باید یک شیوه زندگی پاک و سالم در پیش بگیریم، در حرکتی دیگر باید از طریق تلاوت قرآن از خدا بخواهیم از ما محافظت کند.

 به گفته وی در حالی که بسیاری بر عدم ترک خانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تاکید دارند، قرآن خوانی دسته جمعی آنلاین می تواند راه حل بسیار خوبی باشد. و فعالیت در خانه می تواند مثمر ثمر باشد.

قرآن آنلاین می تواند یک راه حل باشد وقتی پیشنهاداتی مبنی بر عدم ترک خانه برای جلوگیری از شیوع ویروس تاج وجود دارد. به این ترتیب ، فعالیت در خانه می تواند مثمر ثمر باشد و شایستگی نیکی را افزایش دهد.

  ام مولودین لطیف، یکی از بنیانگذاران این موسسه دیجیتال قرآنی گفت:  علاوه بر فعالیت های آنلاین قرآنی، ما بهترین مکان را فراهم کردیم تا کاربران بتوانند کمک های مالی شان را برای برنامه پیشگیری و درمان کرونا به جوامع آسیب پذیر اهداء کنند. علاوه بر اهدای ضدعفونی کننده های رایگان، ما همچنین از کمک مالی برای تولید و ارسال کیت بهداشتی شامل (ضدعفونی کننده دست ، ماسک و کتابچه راهنمای پیشیگیری از ویروس کرونا) به افراد محروم و آسیب پذیر در مناطق مختلف کشور استفاده می کنیم.

لطیف گفت:  ما سعی می کنیم بهترین خدمات را برای کاربران قرآن کریم ارائه دهیم. گذشته از تلاوت قرآن ، آنها همچنین با اهداء نذورات ، فرصت صدقه دادن دارند.

 

منبع: حوزه نیوز