۱۳۹۷/۰۶/۲۰
۱۲:۵۳ ب٫ظ

دبیر کمیسیون سیاسی و امور بین‌الملل جمعیت دفاع از ملت فلسطین با اشاره به اینکه اخیراً کتابخانه تخصصی فلسطین و مقاومت در این مرکز راه‌اندازی شده است،‌ افزود: در این راستا از پایان‌نامه‌های ارشد و دکترا که در این حوزه تولید می‌شوند حمایت می‌کنیم.

تاسیس کتابخانه تخصصی فلسطین

به گزارش الأمه:

احمدرضا روح‌الله‌زاد، دبیر کمیسیون سیاسی و امور بین‌الملل جمعیت دفاع از ملت فلسطین  با اشاره به اینکه عمده فعالیت‌های این نهاد، در حوزه سیاسی و تبلیغی است، عنوان کرد: از جمله این اقدامات می‌توان به تولید کتاب‌های تخصصی درباره فلسطین در انتشارات قبله اول اشاره کرد.

وی همچنین گفت: کتابخانه تخصصی در این حوزه ایجاد شده است که محل پژوهش دانشجویان و پژوهشگران در حوزه‌های مرتبط با فعالیت این جمعیت است. در این راستا از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری که در موضوع فلسطین و مقاومت به ارائه رساله و پایان‌نامه می‌‌پردازند حمایت می‌شود.

روح‌الله‌زاد با بیان اینکه حمایت مورد نظر چندان رویکرد مادی ندارد،‌ افزود: این حمایت به ارائه مشاوره و تامین منابع مربوط می‌شود. همچنین کمک به برخی از پایان‌نامه‌ها از مرحله پروپوزال‌نویسی و فعالیت در قالب استاد راهنما و کمک به طی مراحلی که دانشجوی باید بگذراند و پایان‌نامه‌اش از جامعیت علمی برخوردار باشد،‌ را می‌توان در زمره این گونه فعالیت‌ها برشمرد.

وی اظهار کرد: برپایی نمایشگاه‌هیا تخصصی در حوزه‌های گوناگون و ارائه اقلام مختلف در این رویدادها از دیگر فعالیت‌های این مرکز است. همچنین در رویدادهای فرهنگی که قابلیت توزیع این اقلام وجود دارد شرکت می‌کنیم. از جمله این اقلام می‌توان به تابلو مقاله، عکس، پوستر و آثار عروسکی اشاره کرد.

روح‌الله‌زاد همچنین از طراحی و تهیه جزوات تخصصی درباره فلسطین و مقاومت یاد و عنوان کرد: این آثار با برپایی رویدادهای مختلف، در معرض استفاده عمومی قرار می‌گیرد. معرفی سخنران و اعزام کارشناس به مراکز سیاسی، فرهنگی،‌ نظامی و علمی از دیگر فعالیت‌های این مرکز به شمار می‌آید. این کارشناسان از اعضای کمیسیون سیاسی و بین‌الملل جمعیت دفاع از ملت فلسطین هستند. حضور این افراد در مراسم دانشگاه‌ها با استقبال دانشجویان روبرو بوده است.

 

منبع: ایکنا