۱۳۹۷/۰۹/۱۱
۸:۲۷ ب٫ظ

جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با حضور جمعی از مدیران فرهنگی و سینمایی، فیلمسازان و سینماگران ایرانی و لبنانی فردا در لبنان آغاز به کار می‌کند.

جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت فردا در لبنان آغاز می‌شود

به گزارش الأمه:

 این رویداد سینمایی در ادامه همزمانی در دیگر کشورها  در قالب هفته‌های فیلم مقاومت در راستای ترویج فرهنگ مقاومت و جهانی‌سازی محصولات این گونه سینمایی  در اولین گام، فردا دوشنبه 12 آذر در شهر بیروت افتتاح می‌شود.

بر پایه این خبر، محمدعلی باشه‌آهنگر، سیدمحمود رضوی، محمدحسین مهدویان، محمد خزاعی، محمد حبیبی مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت فتح، حسین صابری مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از جمله مدیران و فیلمسازان حاضر در این مراسم خواهند بود.

روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت همچنین خبر داد: علاوه بر برنامه‌های متعدد و نمایش آثار مستند و کوتاه، چهار فیلم سینمایی: «سرو زیر آب» به‌کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر، «تنگه ابوقریب» به‌کارگردانی بهرام توکلی، «ماجرای نیمروز» به‌کارگردانی محمدحسین مهدویان و «امپراطور جهنم» به‌کارگردانی پرویز شیخ‌طادی همزمان با جشنواره در بیروت به‌نمایش در می‌آیند.

شایان ذکر است جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در ادوار برگزاری‌اش، تاکنون، موفق شده است 47 هفته فیلم مقاومت را در کشورهای مختلف از جمله: روسیه، قزاقستان، تاجیکستان، افغانستان، ترکیه، فنلاند، نیجریه، هند، سوریه، لبنان، غزه و... برگزار نماید.

 

منبع: تسنیم