۱۳۹۷/۰۵/۱۷
۱۰:۵۹ ق٫ظ

کمیته برگزارکننده مسابقات قرآن جایزه دبی، از پوستر سومین دوره رقابت‌های بین‌المللی قرآن بانوان موسوم به «شیخه فاطمه بنت مبارک» رونمایی کرد.

رونمایی از پوستر مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان امارات

به گزارش الآمه به نقل از ایکنا:

 ابراهیم محمد بوملحه، مشاور حاکم دبی در امور فرهنگی و انسانی و رئیس کمیته برگزارکننده جایزه دبی، به همراه تعدادی از اعضای این کمیته  طرح‌های ارائه‌شده توسط طراحان و دفاتر تبلیغاتی بین‌المللی را بررسی و در نهایت یکی را به عنوان طرح نهایی پوستر سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان موسوم به «فاطمه بنت مبارک» برگزیدند.

گفتنی است، سومین دوره  مسابقات بین‌المللی قرآن «فاطمه بنت مبارک» که  در روزهای ۱۳ لغایت ۲۵ آبان‌ماه برگزار می‌شود، به بانوان قرآن سراسر جهان اختصاص داشته و از هر کشور یا اقلیت اسلامی در جهان یک نمایده در این مسابقات شرکت می‌کند.

این مسابقات که به نوبه خود یکی از مهم‌ترین مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان در جهان به شمار می‌رود در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و در رشته حفظ کل قرآن برگزارمی‌شود.

در پایان این مسابقات ۲۵۰ هزار درهم امارات به نفر نخست، ۲۰۰ هزار درهم به نفر دوم، ۱۵۰ هزار درهم به نفر سوم این مسابقات اهدا شده و مبلغ ۳۵۰ هزار درهم نیز میان نفرات چهارم تا دهم تقسیم می‌شود و مبلغ ۲ میلیون درهم نیز برای توزیع در میان دیگر شرکت‌کنندگان در این مسابقه اختصاص یافته است.

یادآوری می‌شود؛ دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن «فاطمه بنت مبارک» ویژه بانوان در رشته حفظ کامل قرآن کریم و با حضور ۷۵ بانوی حافظ قرآن برگزار شد که زهراسادات حسینی، خردسال ۱۰ ساله کشورمان از خراسان رضوی در این مسابقات حضور داشت.