۱۳۹۷/۰۳/۰۶
۱۰:۱۲ ق٫ظ

ژيم صهيونيستي از شب گذشته مراسم شصت‌وسومين سالروز اشغال فلسطين را آغاز كرد و رئيس جمهوري آمريكا نيز اين مناسبت را تبريك گفت.

رژیم صهیونیستی 63سال اشغالگری فلسطین را جشن گرفت

راديو رژيم صهيونيستي از آغاز مراسم سالروز تاسيس رژيم صهيونيستي و اشغال فلسطين و آواره شدن هزاران فلسطين در شب گذشته خبر داد.

راديو رژيم صهيونيستي گزارش كرد كه مراسم گراميداشت شصت‌وسومين سالروز تاسيس اسرائيل و در حقيقت اشغال فلسطين از شب گذشته در نقاط مختلف فلسطين اشغالي آغاز شده است.

شيمون پرز رئيس رژيم صهيونيستي با ارسال پيامي ادعا كرد كه اسرائيل جزيره‌اي از پيشرفت و دموكراسي و رشد و آزادي در منطقه‌اي است كه از غرب هند آغاز مي‌شوند و تا اقيانوس اطلس و خاورميانه و شمال آفريقا ادامه دارد.

اين مقام صهيونيست از طرف‌هاي مختلف در رژيم صهيونيستي خواست تا اختلافات را كنار بگذارند و به آنچه تاكنون محقق كرده‌اند افتخار كنند.

در همين ارتباط، باراك اوباما رئيس جمهوري آمريكا شب گذشته با ارسال پيام تبريك براي تاسيس رژيم صهيونيستي، بر روابط دوستي آمريكا و اين رژيم تاكيد كرد و آن را غيرقابل شكست دانست.

اوباما در اين پيام بار ديگر بر التزام آمريكا به امنيت و حمايت واشنگتن از تل‌آويو تاكيد و ابراز اميدواري كرد كه اين مناسبات محكم‌تر شود.

 

زمان انتشار : 1390-01-01