۱۳۹۷/۰۲/۲۶
۶:۵۶ ب٫ظ

برخي از گروه‌هاي معارض يمني به منظور تشكيل دولت انتقالي در اين كشور، مشورت‌هاي خود را با ساير گروه‌هاي مخالف رژيم صنعا آغاز كردند.

آغاز رایزنی‌های انقلابیون یمن برای تشکیل دولت انتقالی

به نقل از شبكه تلويزيون الجزيره، جوانان انقلابي يمن با صدور بيانيه‌اي با تاكيد بر مخالفت قاطع خود با نقشه راه شوراي همكاري خليج فارس به منظور حل بحران يمن، تاكيد كردند كه طرح مذكور حتي حداقل خواسته‌هاي ملت يمن را نيز در بر ندارد و براي آنها غيرقابل قبول است.

اين بيانيه با تاكيد بر اينكه هرطرحي براي حل بحران يمن بايستي كناره گيري علي عبدالله صالح از قدرت را در بر داشته باشد، مي‌افزايد: جوانان انقلابي يمن روند اعتراضي و رو به رشد خود را عليه رژيم حاكم تا تحقق همه خواسته‌هاي ملت انقلابي اين كشور ادامه مي‌دهند.

اين بيانيه در حالي از سوي جوانان انقلابي 17 فوريه صادر مي‌شود كه احزاب موسوم به ديدار مشترك با طرح شوراي همكاري خليج فارس براي خروج از بحران جاري اين كشور موافقت كردند.

از طرف ديگر از يمن خبر مي‌رسد كه برخي از گروه‌هاي معارض يمني به منظور تشكيل دولت انتقالي در اين كشور، مشورت‌هاي خود را با ساير گروه‌هاي مخالف رژيم صنعا آغاز كردند.

در حمله نيروهاي امنيتي رژيم صنعا و مزدوران ديكتاتور يمن به تظاهرات كنندگان در شهر "تعز " كه سرنگوني رژيم حاكم را فرياد مي‌زدند،‌دستكم سه تن از انقلابيون كشته و بيش از 600 نفر ديگر زخمي شدند.

 

زمان انتشار : 1390-01-01