۱۳۹۸/۰۲/۱۷
۱:۴۰ ب٫ظ

مستند «سوریه ۲۰۱۸» که مراحل پایانی تولید خود را طی می‌کند، قرار است به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی عرضه شود.

آماده‌شدن مستندی سه زبانه درباره سوریه

به گزارش الأمه:

 مهدی باقری، تهیه‌کننده و کارگردان مستند «سوریه ۲۰۱۸» ضمن اعلام خبر آماده‌سازی این مستند گفت: ضرورت پرداختن به زوایای جدید و متفاوت از بحران سوریه مارا بر آن کرد تا تولید مستندهای اجتماعی را در این کشور آغاز کنیم و امروز پس از ۶ ماه از شروع پیش‌تولید و تولید، این مستند روزهای پایانی مراحل تولید خود را طی می‌کند و به زودی در رسانه‌ها عرضه می شود.

وی افزود: با گذشت ۷ سال از آغاز تحولات سوریه، به نظر می‌رسد زمان مناسبی برای پرداختن به این موضوع است که چرا دست رسانه‌های داخلی از محتوای مناسب و درخور مخاطب در این حوزه خالی است؟

کارگردان مستند «سوریه ۲۰۱۸» افزود: فضای کشور سوریه و بزرگی اقدام نجات‌بخش جمهوری اسلامی در رفع سایه شوم تروریسم از این کشور و منطقه، فرصت بی‌بدیلی برای نمایش اقدامات بشردوستانه و تاریخ‌ساز مدافعان حرم است.

باقری در پایان گفت: در این مستند عوامل تولید بر خلاف تولیدات گذشته خود در حوزه مستند بحران، از فضای جبهه‌های نبرد با تروریسم فاصله گرفته‌اند و سراغ مردمان این کشور رفته‌اند و سعی کردند با به تصویر کشیدن تحولات کنونی سوریه، آخرین وضعیت جناح‌بندی‌های بین‌المللی در این کشور را به نمایش در بیاورند.

 

منبع: فارس