۱۳۹۷/۰۶/۲۶
۱۲:۵۴ ب٫ظ

رییس دانشگاه علامه طباطبایی در دیدار با هیاتی از دانشگاه‌های لبنان از آمادگی این دانشگاه جهت همکاری و تعامل با دانشگاه‌های مختلف جهان به منظور اشتراک داشته‌های علمی خبر داد.

آمادگی دانشگاه علامه جهت همکاری با دانشگاه‌های جهان

به گزارش الأمه:

هیاتی متشکل از ۳۰ استاد از دانشگاه‌های وجده، لبنان، المیادین، دانشگاه بیروت، دانشگاه لبنان- صیدا، دانشگاه علوم- طرابلس، دانشگاه لبنان-الحدث با حضور در پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی با دکتر سلیمی رئیس این دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.

دکتر سلیمی در این دیدار با اعلام آمادگی این دانشگاه جهت همکاری در زمینه‌های مختلف نظیر ایجاد زمینه انجام فرصت‌های مطالعاتی، پروژه‌های تحقیقاتی مشترک، کارگاه‌های آموزشی و فعالیت‌های آموزشی، اظهار کرد: امیدواریم استادان لبنانی در فعالیت‌های آموزشی مشترک خود دانشگاه علامه طباطبایی را در اولویت قرار دهند.

وی در ادامه به اهمیت توجه استادان این دانشگاه به نظریات مطرح شده در دنیا در رشته‌های مختلف تخصصی اشاره کرد و گفت: بر اساس سیاست‌های دانشگاه علامه طباطبایی، در همه دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها، استادان تلاش می‌کنند ضمن آشنایی با نظریات روز دنیا، خود نیز نظریه‌پردازی کنند و اندیشه‌ها و تحقیقات‌شان بر اساس یافته‌های خودشان باشد.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا دانشجویانی تربیت کنیم که تنها اندیشه‌های دیگران را تقلید نکنند بلکه خود مولد باشند، آمادگی دانشگاه را برای همکاری با دانشگاه‌های لبنانی در زمینه‌های مختلف اعلام کرد و افزود: در حال حاضر برای همکاری و تعامل با دانشگاه‌های دیگر و اشتراک داشته‌ها آمادگی کامل داریم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، در دیدار فوق چند استاد از هیات حاضر به معرفی دانشگاه‌های خود پرداختند و توسعه روابط آموزشی و پژوهشی با این دانشگاه را خواستار شدند.

 

منبع: رایزنی فرهنگی ایران_بیروت