۱۳۹۷/۰۳/۰۱
۸:۲۵ ب٫ظ

اتاق بازرگاني و صنايع بحرين در راستاي سياست فرافكني منامه از خواسته هاي مردم اين كشور خواستار تحريم كالاها و محصولات توليدي ايران شد .

اتاق بازرگانی بحرین خواستار تحریم کالاهای ایرانی شد

به نقل از گلف نيوز، اتاق بازرگاني و صنايع بحرين طي بيانيه اي از كليه تجار، بازرگانان، شركتها و سازمانهاي دولتي و خصوصي بحرين خواست كليه كالاها و محصولات ايران را تحريم كنند.

اتاق بازرگاني بحرين افزود: با توجه به تحولات اخير منطقه و دخالتهاي خارجي در امور سياسي و تحولات بحرين كه امنيت ملي، تماميت ارضي و استقلال اين كشور را هدف قرار داده است اتاق بازرگاني و صنايع بحرين از تجار، بازرگانان و شركتهاي بحريني مي خواهد تا كليه كالاهاي ساخت ايران را تحريم كنند .

بر اساس گزارش فارس،اين اقدام در راستاي سياست فرافكني منامه و انحراف افكار عمومي از خواسته هاي مردم اين كشور و جنايات خود عليه انقلابيون انجام شده است. دولت بحرين با متهم كردن ايران به دخالت در تحولات اين كشور سعي دارد برخورد خشن خود با مردم انقلابي بحرين را موجه جلوه دهد.

اتاق بازرگاني بحرين همچنين خواستار متوقف شدن همكاري هاي مالي و بانكي با بانكها و شركتهاي ايراني شده است . اتاق بازرگاني بحرين همچنين از كليه كشورهاي عضو شوراي همكاري خليج فارس خواسته است تا به منظور اتحاد و همبستگي با بحرين كليه كالاهاي ايراني را تحريم كنند .

اتاق بازرگاني بحرين افزود: كشورهاي عربي بايد با حمايت خود از بحرين كليه كالاهاي ايراني را تحريم كنند و اجازه دخالتهاي بيشتر تهران را در امور داخلي كشورهاي عربي ندهند .

تحريم كالاهاي ايراني از سوي بحرين مهمترين تحول سياسي و اقتصادي در روابط دو كشور طي ماههاي اخير به شمار مي رود .

 

زمان انتشار : 1390-01-01