۱۳۹۷/۰۳/۰۵
۹:۵۳ ق٫ظ

وي که هماهنگ کننده تظاهرات روز جمعه در پادگان اشرف بود، به تبليغات دروغ منافقين در رابطه با حجم بالاي طرفدارانشان در عراق اشاره کرد و ادامه داد: گروهک منافقين هميشه ادعا کرده که اهالي استان‌هاي ديالي، صلاح الدين و كركوك و رهبران عشايري آنها موافق حضور اين گروه در عراق بوده‌ و هس

اخراج اعضای گروهک تروریستی منافقین از عراق قطعی است

رييس کميته دوستي عراق و ايران در استان صلاح‌الدين اظهار كرد: اروپايي‌ها مطمئن باشند که اخراج منافقين از عراق قطعي است، بنابراين به جاي چانه‌زني،‌ براي جا و مکان آوارگان و اعضاي اين گروهك فكري کنند.

 به نقل از كانون هابيليان،‌ نافع عيسي با اشاره به تظاهرات روز جمعه عراقي‌ها در مقابل پادگان اشرف گفت: درخواستي که از مدت‌ها قبل مردم عراق در مورد اين فرقه تروريستي داشته‌اند،‌ اخراج آنها از کشور عراق است.

وي که هماهنگ کننده تظاهرات روز جمعه در پادگان اشرف بود، به تبليغات دروغ منافقين در رابطه با حجم بالاي طرفدارانشان در عراق اشاره کرد و ادامه داد: گروهک منافقين هميشه ادعا کرده که اهالي استان‌هاي ديالي، صلاح الدين و كركوك و رهبران عشايري آنها موافق حضور اين گروه در عراق بوده‌ و هستند اما حضور اهل سنت و برخي چهره‌هاي سرشناس آنان در تظاهرات جمعه نشان داد که ادعاي منافقين دروغ است.

وي در ادامه به نقل قولي از رييس جمعيت عدالت براي دفاع از قربانيان عراقي جنايت‌هاي منافقين اشاره کرد و گفت: چنانچه منافقين تا مهلت مقرر پايان سال خاک عراق را ترک نکنند، به شکل ديگري موضوع آنها را حل خواهيم کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني كانون هابيليان، جمعه گذشته هزاران نفر از مردم عراق با برپايي تظاهراتي در مقابل پادگان گروهک تروريستي منافقين در عراق با سر دادن شعارهايي خواهان محاکمه فوري و اخراج اعضاي اين گروهک تروريستي از کشورشان شدند.

 

 

زمان انتشار : 1390-01-01