۱۳۹۷/۰۲/۳۱
۵:۰۳ ب٫ظ

رهبر جماعت اخوان المسلمون مصر گفت كه‌ اين جماعت آمادگي دارد با تمام نيروهاي ملي فعال در عرصه سياسي مصر براي شركت در انتخابات آينده پارلماني ائتلاف كند.

اخوان المسلمون مصر برای همپیمانی با نیروهای ملی اعلام آمادگی کرد

به نقل از المصريون، محمد بديع روز گذشته بار ديگر با تاكيد بر اين كه جماعت اخوان المسلمون نامزدي در انتخابات رياست جمهوري مصر نخواهد داشت،‌ گفت: منتظر خواهيم ماند تا تمام نامزدها برنامه‌هاي خود را ارائه دهند، سپس بهترين آنها را انتخاب خواهيم كرد.

وي در ادامه گفت: جماعت از تشكيل ائتلاف براي شركت در انتخابات پارلماني سال آينده با هريك از نيروهاي ملي حاضر در عرصه سياسي مصر از جمله قبطي‌ها به شرط آن كه به منافع ملي مصر خدمت كند، استقبال مي‌كند.

بديع تاكيد كرد: جماعت فعاليت‌هاي خود را براي خدمت به ملت و كشور مصر و حفظ دستاوردهاي انقلاب و تحقق اهداف آن بيشتر از گذشته ادامه خواهد داد و در اين راه از تمام تجربه‌هاي بدست آمده استفاده خواهد كرد.

رهبر جماعت اخوان المسلمون درباره حزب "آزادي و عدالت " گفت: به زودي برنامه‌هاي حزب را ارائه خواهيم داد، همچنين شبكه مخصوص جماعت به نام "مصر 25 " نيز به زودي فعاليت و پخش برنامه‌هاي خود را آغاز خواهد كرد تا همه از نزديك با جماعت و انديشه‌ها و ديدگاه‌هايش آشنا شوند.

 

زمان انتشار : 1390-01-01