۱۳۹۷/۰۱/۲۸
۳:۲۵ ب٫ظ

وی در ادامه گفت که درست است که اردن از نظر جغرافیایی یک کشور خلیجی نیست و جزء بلاد شام می باشد اما برای مقابله با نفوذ ایران هم پیمان بسیار خوبی است/ در ادامه این گزارش همچنین آمده است: کشور اردن سابقه مقابله با نفوذ ایرانی را دارد و همواره همپیمان بزرگترین دشمن منطقه ای ایران (

اردن‌به بهانه نفوذ ایران،به شورای‌همکاری‌خلیجی‌می‌پیوندد

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، شيخ منصور بن زاید آل نهيان اماراتي در دیدار با "معروف البخیت" نخست وزیر اردن اعلام کرد : ما به فکر آن هستیم که کشور اردن نیز به شورای همکاری کشورهای عربی بپیوندد.

وی در ادامه گفت که درست است که اردن از نظر جغرافیایی یک کشور خلیجی نیست و جزء بلاد شام می باشد اما برای مقابله با نفوذ ایران هم پیمان بسیار خوبی است.

روزنامه "العرب الیوم" چاپ اردن نوشت: کشور اردن که این روزها با چالشهای اقتصادی فراوانی روبرو است، برای پیوستن به این شورا دست از پا نمی شناسد و این مقام اماراتی نیز وعده داده است که پیوستن اردن به شورای همکاری به صورت تدریجی می باشد.

در ادامه این گزارش همچنین آمده است: کشور اردن سابقه مقابله با نفوذ ایرانی را دارد و همواره همپیمان بزرگترین دشمن منطقه ای ایران ( که همان رژیم صهیونیستی است) بوده و برای کشورهای خلیجی عمق استراتژیک مقاومت علیه نفوذ ایرانی می باشد.

 

زمان انتشار : 1390-02-03