۱۳۹۷/۰۵/۲۴
۱۰:۴۵ ق٫ظ

آیت الله بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف در دیدار جمعی از مسئولین تربیتی و آموزشی با تاکید بر اهمیت اصلاح برنامه درسی، آن را پایه و اساس ارتقای فرهنگ دانش آموزان و دانشجویان و شکل گیری هویت حقیقی آنان دانستند.

آیت الله العظمی بشیر نجفی:

اصلاح برنامه درسی مدارس در واقع اصلاح جامعه و جوانان است

به گزارش الأمه به نقل از حوزه:

 آیت الله بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف در دیدار جمعی از مسئولین تربیتی و آموزشی با تاکید بر اهمیت  اصلاح برنامه درسی، آن را پایه و اساس ارتقای فرهنگ دانش آموزان و دانشجویان و شکل گیری هویت حقیقی آنان دانستند.

معظم له با بیان اینکه اصلاح برنامه درسی همان اصلاح جامعه و جوانان است، تصریح کردند: بار ها  از دولت عراق و وزارت تربیت درخواست کردیم که اقدامات لازم را در جهت اصلاح و توسعه برنامه های درسی و وسایل تربیتی و آموزشی انجام دهند.

آیت الله نجفی تاکید کردند: کادر آموزشی مسئولیت بزرگی در تربیت و ساختن نسل ها دارند؛ چرا که رفتار روزمره آنان در رفتار دانش آموزان و دانشجویان تأثیر می گذارد و برخی آنان را الگوی خود در زندگی قرار می دهند، لذا کادر آموزشی باید حق این مسئولیت بزرگ را به جا آورند.

دیدار جمعی از رزمندگان بسیج مردمی با آیت الله نجفی

آیت الله بشیر نجفی در دیدار جمعی از تیپ رزمی حضرت علی اکبر (ع) وابسته به آستان مقدس حسینی و یکی از زیر شاخه های بسیج مردمی، جانفشانی های بسیج مردمی را در دفاع از مقدسات و وطن ستودند.

آیت الله نجفی تاکید کردند: رشادت ها و جانفشانی های بزرگ شما در یاد و خاطره ملت عراق جاودانه خواهد ماند و بهترین توشه شما برای روز قیامت خواهد بود.