۱۳۹۷/۰۸/۰۹
۱۱:۲۱ ق٫ظ

ریاض حسین، رئیس انتشارات «سابق غلام حسین اند سانز» پاکستان یک نسخه خطی قرآن کریم برای اهدا به آستان قدس رضوی به وابسته فرهنگی کشورمان در لاهور تحویل داد.

اهدای قرآن خطی پاکستان به آستان قدس رضوی

به گزارش الأمه:

 علی‌اکبر رضایی‌فرد، وابسته فرهنگی و مسئول خانه فرهنگ ایران در لاهور پاکستان با ریاض حسین، رئیس انتشارات «سابق غلام حسین اند سانز» دیدار و در خصوص توسعه همکاری‌های فرهنگی و هنری بین دو کشور گفت‌وگو کرد.

ریاض حسین در این دیدار، با اشاره به فعالیت‌های انتشارات سابق غلام حسین اند سانز گفت: هزاران جلد از قرآن کریم با ترجمه و تفسیر چاپ و نشر شده است که در نظر داریم بسیاری از این کتاب‌ها را به کتابخانه‌های مختلف اهدا کنیم.

وی با اشاره به علاقه‌مندی خود و خانواده‌اش به آستان مقدس رضوی اظهار کرد: تاکنون چندین بار سعادت سفر به شهرهای مشهد و قم در ایران به ویژه زیارت امام رضا (ع) نصیب بنده و خانواده‌ام شده است، به همین منظور آرزو دارم یک نسخه خطی قرآن کریم از طرف خود، مرحوم پدرم و همسرم به آستان قدس رضوی در مشهد مقدس اهدا کنم.

رضایی‌فرد هم در سخنانی، با اشاره به ارادت و علاقه‌مندی پاکستانی‌ها به امام رضا (ع)، از اهدای نسخه خطی قرآن کریم به حرم مطهر رضوی ابراز خرسندی کرد.

 

منبع: ایکنا