۱۳۹۷/۰۵/۰۸
۲:۰۹ ب٫ظ

تعدادی از علمای استان های بغداد و السماوه عراق از دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بازدید کردند.

گزارش اختصاصی الأمه

بازدید علمای عراق از دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

به گزارش الأمه:

روز گذشته 25 نفر از علمای استان های بغداد و السماوه عراق از دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بازدید کردند.

 

بنابر این گزارش، در جریان این بازدید، توضیحاتی پیرامون فعالیت های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در حوزه های اکران مردمی فیلم های جشنواره عمار در مساجد و حسینیه ها و اکران این آثار در خارج از کشور به علمای عراقی داده شد.

علمای عراقی  در بخش دیگری از این بازدید در جریان فعالیت های بخش تاریخ شفاهی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب قرار گرفتند و همچنین با برنامه ها و تولیدات بخش های موسیقی و تلویزیون این دفتر آشنا شدند.

نمایش تعدادی از آثار منتخب جشنواره مردمی فیلم عمار ازجمله «علمک» دیگر بخش درنظر گرفته شده برای بازدید علمای عراقی از دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب بود که پخش این فیلم ها با استقبال بسیار خوب آنها روبرو شد. به صورتی که بر روی این فیلم ها بحث و بررسی هایی صورت گرفت و نکاتی از طرف علمای عراقی بیان شد.

موضوع مهم دیگری که در جریان بازدید علمای استان های بغداد و السماوه عراق مطرح شد بحث اکران فیلم های جشنواره عمار در مساجد، حسینیه ها و مراکز دینی بود که این موضوع با استقبال آنها روبرو شد.

علمای عراق در این باره اظهار امیدواری کردند که در آینده نزدیکی شاهد اکران آثار این جشنواره در مساجد، حسینیه ها و مراکز دینی کشور عراق باشیم.