۱۳۹۷/۰۷/۱۵
۸:۱۱ ب٫ظ

تهیه‌کننده «شکستن همزمان بیست استخوان» گفت: تنابنده بسیار بی‌نظیر در نقش یک مهاجر افغانستانی ظاهر شده است و بدون شک یکی از ماندگارترین نقش‌های وی در کارنامه هنری‌اش خواهد بود.

بازی در نقش مهاجر افغانستانی، یکی از ماندگارترین کارهای «تنابنده» است

به گزارش الأمه:

«نوید محمودی» تهیه کننده فیلم سینمایی «شکستن همزمان بیست استخوان» در گفت‌وگو با خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس گفت: این فیلم در مورد مهاجرین افغانستانی در ایران است و قصه زندگی عظیم و خانواده‌اش را روایت می‌کند. نقش اصلی داستان یعنی «عظیم» را نیز «محسن تنابنده» بازیگر مشهور ایرانی ایفا می‌کند.

وی در خصوص محوریت داستان افزود: «شکستن همزمان بیست استخوان» موضوعی اجتماعی دارد و فضای آن هیچگونه شباهتی به فیلم قبلی یعنی «چندمتر مکعب عشق» ندارد.

محمودی در خصوص نقش محسن تنابنده بازیگر ایرانی در این فیلم نیز گفت: تنابنده بسیار بی‌نظیر در نقش یک مهاجر افغانستانی ظاهر شده است و بدون شک یکی از ماندگارترین نقش‌های وی در کارنامه هنری‌اش خواهد بود. وی به‌طور عجیبی توانست این نقش را به‌بهترین نحو ممکن ایفا کند.

به گزارش فارس، «شکستن همزمان بیست استخوان» سومین فیلم برادران محمودی است که از طرف سینمای افغانستان برای شرکت در مراسم اسکار به این آکادمی معرفی می‌شود.

این فیلم که محصول مشترک ایران و افغانستان است، در پاییز امسال در سینماهای ایران اکران می‌شود.

 

منبع: فارس