۱۳۹۷/۰۴/۱۳
۱۱:۰۵ ق٫ظ

جشنواره «زنان فلسطینی به سوی بازگشت و شکستن محاصره» امروز همزمان با برپایی تظاهرات های زنان در کشورهای مختلف اسلامی و عربی و دیگر کشورها آغاز می شود.

برپایی جشنواره «زنان فلسطینی به سوی بازگشت و شکستن محاصره» در غزه

به گزارش الأمه به نقل از شبستان:

 هزاران زن فلسطینی امروز سه شنبه همزمان با برپایی تظاهرات های زنان در کشورهای مختلف اسلامی و عربی و دیگر کشورها، خود را برای شرکت در جشنواره "زنان فلسطینی به سوی بازگشت و شکستن محاصره" در اردوگاه بازگشت در شرق غزه آماده می کنند.

 

کمیته زنان در راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره از تمامی بانوان فلسطینی برای شرکت در این جشنواره گسترده در شرق نوار غزه دعوت کرده است.

 

همزمان با این جشنواره، تظاهرات هایی نیز در حیفا، کرانه باختری، اردوگاه های فلسطینی در سوریه، تونس، مالزی، سوئد، ایتالیا و چندین کشور دیگر برگزار خواهد شد. این کمیته  روز گذشته در کنفرانسی در شهر غزه اعلام کرد که تظاهرات زنان فلسطینی روز سه شنبه راس ساعت 17  در اردوگاه ملکه در شرق غزه آغاز خواهد شد.

 

کمیته زنان در تظاهرات بازگشت و شکستن محاصره عموم فلسطینیان در کرانه باختری، فلسطین اشغالی 1948 و اردوگاه های فلسطینی در دیگر کشورها را به برپایی تظاهرات هایی مشابه همزمان با تظاهرات های نوار غزه فراخواند. این کمیته تاکید کرد که برپایی این تظاهرات ها حامل پیامی مهم برای رژیم صهیونیستی است و آن اینکه کسی نمی تواند حقوق و اصول ملی و خواسته های عادلانه این ملت و در راس آن حق بازگشت و شکستن محاصره را نادیده بگیرد.