۱۳۹۷/۰۳/۰۶
۷:۱۹ ق٫ظ

بانوان خير و نيكوكار ايراني مقيم شهر برلين پايتخت آلمان ، روز يكشنبه بازارچه خيريه اي براي كمك به قربانيان نقض حقوق بشر در بحرين ، در اين شهر برپا كردند.

برگزاری بازارچه خیریه برای قربانیان نقض حقوق بشر در بحرین در آلمان

در اين بازارچه انوع غذاها و شيريني هاي ايراني كه توسط خيرين و بانوان در منزل تهيه شده بود، به متقاضيان فروخته شد تا درآمد حاصل از آن براي آسيب ديدگان خشونت ها و ديكتاتوري هاي خاندان حاكم بر بحرين در اختيار سازمان هاي مرتبط قرار گيرد.

در حاشيه اين بازارچه همچنين غرفه هايي براي فروش چاي، قهوه، زيورآلات، روسري، آثار نقاشي و كارگاهي براي نقاشي كودكان با مداد رنگي و رنگ روغن برپا شده بود.

همچنين نمايشگاهي شامل آثار و تصاويري از عتبات و مساجد و همچنين آثار قرآني و انتظار فرج بر ديوارهاي مركز فرهنگي - اسلامي ايرانيان در برلين در حاشيه اين بازارچه نصب شده بود.

خبرها وعناوين مرتبط با نقض حقوق بشر در بحرين و همچنين محكوميت اين اقدامات نيز بصورت اعلاميه و اطلاعيه در اين بازارچه در اختيار بازديد كنندگان قرار مي گرفت.

اين بازارچه از سوي ايرانيان، عرب ها و ترك ها مقيم پايتخت آلمان با استقبال مواجه شد.

از زمان سركوب اعتراضات مسالمت آميز مردم بحرين توسط خاندان حاكم بر اين كشور، شهرهاي مختلف آلمان ازجمله برلين شاهد اعتراضات و راهپيمايي هاي گسترده مسلمانان و آلماني هاي مقيم در محكوميت اين اقدامات بوده است.

 

زمان انتشار : 1390-01-15