۱۳۹۷/۰۹/۲۶
۵:۴۶ ب٫ظ

پس از پایان مهلت ارسال آثار به مسابقه عکاسی اربعین حسینی با شعار «ایران و العراق لا یمکن الفراق» در تاریخ 30 آبان، نزدیک به 500 اثر از بیش از 100 نفر از زائران حسینی از شهرهای مختلف کشور در این مسابقه شرکت کردند.

برگزیدگان مسابقه عکاسی «ایران و العراق لا یمکن الفراق» معرفی شدند

به گزارش الأمه:

در پی بررسی داوران مسابقه عکس اربعین که توسط پایگاه الامه (پایگاه مطالعات بین الملل جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی) برگزار شد نفرات برگزیده معرفی شدند.

بنابر این گزارش، پس از پایان مهلت ارسال آثار به مسابقه عکاسی اربعین حسینی با شعار «ایران و العراق لا یمکن الفراق» در تاریخ 30 آبان، نزدیک به 500 اثر از بیش از 100 نفر از زائران حسینی از شهرهای مختلف کشور در این مسابقه شرکت کردند.

در مرحله اول بیش از 100 عکس برتر با نظر هیئت انتخاب برای حضور در بخش دوم انتخاب شدند و در مرحله دوم نیز 20 عکس به مرحله پایانی و داوری راه پیدا کرد.

داوران پس از بررسی هیچ یک از عکس های ارسال شده را حائز مقام اول ندانستند اما دو نفر را حائز مقام سوم شناختند که بدین ترتیب : آقای علی ابک نفر دوم و آقایان علی شعبانی و آقای جمال زبیدی نفرات سوم شدند.

پایگاه الامه (پایگاه مطالعات بین الملل جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی) ضمن تقدیر از همه کسانی که در این مسابقه شرکت کردند از جناب استاد سیدعباس میرهاشمی و همچنین آقای رسول خسروبیگی که در داوری آثار کمک کردند، تشکر می نماید.

همچنین به اطلاع می رساند عکس های برتر این مجموعه در ایام اربعین سال 98 در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

برگزیدگان می توانند در روزهای 4 و 5 دی با مراجعه به دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به آدرس تهران خیابان 16 آذر نبش نصرت پلاک 60 نسبت به دریافت جایزه اقدام کنند.

شایان ذکر است به هر یک از نفرات برگزیده علاوه بر جایزه نقدی، جایزه ای معنوی متبرک به حرم های عتبات عالیات تقدیم می شود.