۱۳۹۷/۰۳/۰۴
۹:۱۵ ق٫ظ

تنها راه چاره و رمز پیروزی مردم بحرین تقدیم خون به انقلابشان می باشد و وظیفه ما هم حمایت از آنها است. متاسفانه قتل عام و کشتار اخیر در کشورهای منطقه به هیچ وجه از طریق رسانه های غربی پوشش داده نمی شود و گر هم نشان داده شود جهت دار می باشد . این موضوع به این دلیل است که ما رسانه

تنها راه پیروزی مردم بحرین تقدیم خون به انقلاب شان است/ آشوب در سوریه، بیداری اسلامی نیست

مهندس سعید قاسمی در آخرین سخنرانی خود در همایش بیداری اسلامی که روز گذشته در جمع جوانان و فعالان فرهنگی استان کرمانشاه برگزار شد به بررسي ريشه‌هاي فتنه در تاریخ انقلاب و همچنین تحولات اخير جهان با نگاه به تحولات درونی و بازخوانی مواضع حضرت امام خمینی(ره) پرداخت.

 

 

حضرت امام در راه انقلاب با مشکلات عدیده از قبیل مجاهدین خلق ، ساده لوح ها ، و انجمن حجتیه مواجه بود ولی امام توجهی به حرف ها و زیاده خواهی ها این گروه ها نداد و کار خودش را با قوت ادامه داد و ذره ای در این مسیر به هیچ گروه و قدرتی باج نداد و از هیچ کسی نترسید .

قبل از وقوع انقلاب اسلامی اعضای سازمان مجاهدین خلق آمدند نزد امام و به ایشان پیشنهاد همکاری دادند و در ازاء این همکاری بعد از پیروزی سهم خواستند امّا امام نپذیرفت و از همان ابتدا پی به مقاصد شوم آنها برد با اینکه اعضای آنها به ظاهر شیعیان مومن ، حافظ قرآن و نهج البلاغه بودند اما امام با تیز بینی دست آنها را خوانده بود که جای بسی تاسف دارد که این گونه مسائل در کتب درسی دانش آموزان استفاده نمی شود و حتی رسانه ی ملی هم سخنی از آن به میان نمی آورد.

پس از انقلاب ماهیت و هدف اصلی سازمان مجاهدین رو شد و شروه به اقدامات تروریستی علیه نظام و ملت زدند که شهادت 4 تن از ائمه جمعه شروع شد تا ترور دیگر شخصیت های نظام تا به صیاد هم رسید و هم اکنون نیز ادامه دارد و اگر هوش و ذکاوت رهبری نظام نبود و افرادی چون همت و متوسلیان نیودند انقلاب به اینجا نمی رسید. نهضت آزادی هم به همین صورت افرادی چون بازرگان و ابراهیم یزدی آمدند تا ریشه ولایت فقیه را بخشکانند.

پس از موافقت امام بر استعفای بازرگان، انتخابات شد و بنی صدر با یازده میلیون رأی انتخاب شد . بنی صدری که بر اساس اسناد محرمانه ای که در تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان کشف شد عضو شبکه جاسوسی آمریکا بود و همان زمان با انتخاب بنی صدر دانشجویان در نامه محرمانه ای به حضرت امام خمینی(ره) این را گفتند و امام این نامه را کنار گذاشت و گفت باشد تا وقتش. که همه دیدند کارشکنی های بنی صدر را در امر جنگ که در آخر هم با لباس زنانه گرخت.

بعد از جنگ در زمان دولت آقایان هاشمی و خاتمی خط مشی را این گونه تعریف کردند که باید باید دیوار یخ بی اعتمادی بین ما و آمریکا ذوب شود. مدل آقای خاتمی این بود که ما باید تعامل سازنده داشته باشیم ، روح الله برای خودش می گوید با مدل امام خمینی همیشه باید بجنگیم پس کی باید زندگی کنیم و این تفکر امتداد همان تفکری است که پس از عزل منتظری برخی از او حمایت کردند و هنوز هم عکس او را در کنار عکس امام خمینی بر روی دیوار خانه هایشان گذاشته اند. در زمان همین آقایان معظلات اجتماعی ما به حدی شده بود بچه های ما وقتی از خانه بیرون میروند تا وقتی که باز گردند باید از حداقل 10 میدان مین عبور کنند .

حجم بسیاری از مسائل و تاریخ انقلاب عنوان نمی شود در دانشگاه هم به کتاب انقلاب و ریشه های آن بسنده شده است. کتابی که یک سری مسائل کلی را بیان می کند با یک سری سوال لو رفته که هر دانشجویی با پایین ترین آی کیو زیر 15 از آن نمی گیرد.

حضرت امام در هر پیروزی که صورت می پذیرفت می فرمودند: دست خدا در کار بود و خدا ما را پیروز کرد. عده ای به امام گفتند: آقا شما قرار بود 15 خرداد سال 42 انقلاب کنید و پیروز شوید پس چرا 15 سال بعد این اتفاق افتاد ؟ امام گفت : ما آن زمان مغرور شدیم و گفتیم که اکنون خلا مرجعیت وجود دارد و الان وقت پیروزی است اما خدا گفت برو 15 سال تبعید تا به این مطلب برسی که همه چیز به ید قدرت خداست.

ایمان امام بود که او را به جایی رساند که در جریان شکستن حکومت نظامی با حکم امام و بیرون آمدن مردم از خانه هایشان، آقای طالقانی بارها با امام تماس گرفت که مردم قتل عام می شوند آقا حکمت را پس بگیر و امام مخالفت کرد . در پی تماس های مکرر آقای طالقانی بجایی رسید که امام در تماسی عصبانی شد و از دهانش پرید و گفت : مردم باید بیرون بیایند ، مگر من از خودم گفتم .

برخی از افرادی که یک روز در کنار امام بودند اکنون به رانت خواران و اربده کش های سیاسی تبدیل شده اند . آقای کروبی و موسوی می خواستند ما را به پول های محمود عباس و ملک فهد و ... چنج کنند و شهید بروجردی به چه زیبایی فرمودند که : ما از انحراف در انقلاب می ترسیم نه از نابودی آن .

در فتنه 88 همه دیدید که برخی از آقایان سکوت کردند ، برخی با فتنه هم نوا شدند و برخی نیز مانند حزب الله مقاومت کرده و جنگیدند . اما دوستان کار از جای دیگر خراب است به اصطلاح خط سوراخ بود. بماند اما در 9 دی صحنه هایی را دیدیم که تا به حال ندیدیم . پسر و دختری که از لحاظ ظاهری لازم به امر به معروف بودند عکس حضرت آقا را بالای سر برده و گریه می کردند و می گفتند : ما غلط کردیم که به موسوی رای دادیم .

فتنه ی اخیری که از سر انقلاب گذشت برکات بسیاری را برا انقلاب داشت باور کنید که اگر جریان فتنه خودش را چهار سال دیگر کنترل می کرد موسوی دوره ی بعدی رئیس جمهور بود درست همان چیزی که جرج سورس گفت : من انقلاب نرم و مخملی را توصیه کردم نه اینکه کبریت زیرش بگیرید و یک ساله قصد به زیر کشیدن ولایت را داشته باشید . باور کنید دوستان اگر موسوی چهار سال دیگر خودش را کنترل می کرد قطعاً دوره بعد رئیس جمهور بود و کسی نمی فهمید چه مار خوش خط و خالی است و کار از کار می گذشت . دوستان ما همیشه از خودی خورده ایم

انقلاب اسلامی موجب بیداری اسلامی در سراسر جهان شد همان چیزی که اکنون در منطقه مشاهده می کنید . الان هم عده ای هستند که می گویند قضیه بحرین به ما مربوط نمی شود . آقایان مسلمان! بروید پیشینه ایران را نگاه کنید بحرین جزء خاک ایران بوده و مردم مظلومش شیعه هستند و این مسئله فرعی نیست بلکه مسئله جهان اسلام است و کسانی که این گونه مسائل را مطرح می کنند از همان عوامل طاغوت قدیم هستند.

تنها راه چاره و رمز پیروزی مردم بحرین تقدیم خون به انقلابشان می باشد و وظیفه ما هم حمایت از آنها است تا اخرین لحظه و نفس چون همه ما وظیفه صدور انقلاب اسلامی به تمام دنیا را داریم.

در سوریه نیز فتنه ای صورت گرفته که حاکمان سوریه باید به دور از فضای سرکوب و خونریزی و با آرامش روزنه فتنه را مسدود نمایند تا از این توطئه بگذرند. برای مقابله با فتنه در سوریه باید مانند فتنه ایران عمل شود و در آرامش ریشه یابی شود و مردمی که ناآگاهانه به نام بیداری اسلامی در آن شرکت می کنند را آگاه نمود.

متاسفانه قتل عام و کشتار اخیر در کشورهای منطقه به هیچ وجه از طریق رسانه های غربی پوشش داده نمی شود و گر هم نشان داده شود جهت دار می باشد . این موضوع به این دلیل است که ما رسانه نداریم و رسانه در اختیار استکبار می باشد به عنوان مثال : در آنطرف دنیا هیچ کس از فجایع انسانی در خاورمیانه مطلع نیست در حالی که بنده در روستایی در کشور سوریه دیدم تمامی اهالی روستا ندا آقا سلطان را می شناسند .

در آخر می خواستم این را بگویم که فتنه گری در خودمان آنقدر زیاد شده است که حزب الله به جای اینکه وقت خود را صرف حمایت از مظلومان و بیداری اسلامی کند مشغول مشکلات و فتنه های داخلی می شود.

 

زمان انتشار : 1390-01-01