۱۳۹۸/۰۳/۲۶
۱:۴۷ ب٫ظ

جام رقابت های فوتبال به نام حضرت امام خمینی (ره) در بصره با پیروزی تیم «نسل انقلاب» از تیم‌های بومی این استان به اتمام رسید.

جام فوتبال بصره به نام امام خمینی (ره)

به گزارش الأمه:

این جام با همکاری مؤسسه فرهنگی «الرافدین» عراق و حمایت کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بصره و هماهنگی با اداره ورزش و جوانان استان بصره برگزار شد.

در این جام ۱۶ تیم از تیم‌های بومی استان بصره شرکت کرده بودند و در نهایت تیم «جیل الثوره» (نسل انقلاب) با پیروزی بر تیم «الجمهوریه» برنده این جام قهرمانی شد.

در مراسم اهدا جام و جواز بهترین بازیکن، بهترین دروازه بان و بهترین گلزن سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در بصره حضور داشت وتعدادی از جوایز و هدایا را تقدیم تیم‌ها و بازیکنان برتر و برگزار کنندگان این جام کرد.

درمراسم پایانی تعدادی از کودکان یکی از مدارس بصره با حمل تصاویر بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب و مرجع عالی شیعیان عراق (آیت الله سیستانی) و جشنی ویژه اختامیه را برگزار کردند.

این جام فوتبال مورد توجه تیم‌های بومی استان و اهالی بصره خصوصاً جوانان بصری قرار گرفت و در طول بازی‌ها، همواره تماشاجیان قابل توجهی این بازی‌ها را دنبال کرده و تیم‌های مورد علاقه خود را تشویق کردند.

همه بازی‌ها به دلیل اینکه مقارن با ایام مبارک ماه رمضان بود، بعد از افطاری برگزار شد.

 

منبع: رایزنی فرهنگی ایران بغداد