۱۳۹۷/۰۱/۲۵
۴:۱۸ ب٫ظ

رئیس برگزارکننده رقابت‌های آیواز در امارات در پایان گفت: امیدوارم ورزشکاران حاضر در آیواز با خاطره‌ای خوب دبی را ترک کنند، ضمن اینکه باید از حضور آنها بار دیگر تشکر کنم.

جمعه: ایرانی‌ها با حضور پرتعداد خود به ما دلگرمی دادند/ رویا به حقیقت پیوست

رئیس برگزارکننده رقابت‌های معلولان قطع عضو و ویلچری جهان (IWAS) در امارات از اینکه کاروان کشورمان با تعداد ورزشکاران پرشمار در این رقابت‌ها حضور یافت، تشکر و قدردانی کرد و این موضوع را مایه دلگرمی مسئولان برگزاری مسابقات خواند.

رقابت‌های آیواز در حالی برای کاروان 28 نفره ایران به پایان رسید که جوانان معلول کشورمان توانستند 29 مدال (10 طلا، 11 نقره و 8 برنز) از این مسابقات کسب کنند.

"ثانی جمعه برگاد"، رئیس برگزارکننده رقابت‌های آیواز در امارات در پایان این مسابقات به خبرنگار مهر گفت: برگزاری این رقابت‌ها رویایی بود که برای ما به حقیقت پیوست. این مسابقات نشان داد که یک کشور مسلمان از چه پتانسیلی برای برگزاری اینگونه رویدادها برخوردار است. ما بسیار خوشحالیم که 20 کشور جهان با بیش از 200 ورزشکار در این رویداد جهانی حضور پیدا کردند.

تیم ایران پس از امارات میزبان که با 35 ورزشکار در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد و انگلستان با 30 ورزشکار، با 28 ورزشکار از حیث تعداد ورزشکار در جایگاه سوم قرار داشت.

ثانی جمعه در این خصوص گفت: به عنوان مسئول برگزاری این مسابقات بسیار خوشحالم که ایران برای این رقابت‌ها اهمیت ویژه‌ای قائل شد و با نفراتی شایسته به امارات آمد.

وی افزود: معلولان ایرانی از سطح بالایی از توانایی برخوردارند و این به ما کمک کرد که رقابت تنگاتنگی با آنها داشته باشیم. قطعا این موضوع به ارتقای سطح فنی ورزشکاران اماراتی کمک خواهد کرد. من بسیار امیدوارم که ورزشکارن معلول ایران در رقابت‌هایی که در ماه دسامبر به میزبانی شارجه برگزار می شود دوباره در کشور ما حضور پیدا کنند.

رئیس برگزارکننده رقابت‌های آیواز در امارات در پایان گفت: امیدوارم ورزشکاران حاضر در آیواز با خاطره‌ای خوب دبی را ترک کنند، ضمن اینکه باید از حضور آنها بار دیگر تشکر کنم.

 

زمان انتشار : 1390-02-01