۱۳۹۷/۰۲/۱۴
۹:۳۷ ق٫ظ

این برنامه قرار است با استفاده از یک دختر و پسر جوان مصری ضبط شود. دوربین‌ فیلم‌برداری جزئیات زندگی این دو شخصیت را ضبط و ثبت خواهد کرد تا مردم با دیدن این برنامه با افکار، خواسته‌ها و امید و آرزوی این نسل از مردم مصر درمورد آینده آشنا شوند.

جوانان انقلابی مصر چگونه می‌اندیشند؟

یک کارگردان مصری تصمیم دارد برنامه‌ای تلویزیونی بسازد و اندیشه‌های جوانان انقلابی مصر را به تصویر بکشد.

به نقل از سایت خبری الشروق محمد حفظی کارگردان و فیلم‌نامه نویس مصری قصد دارد با استفاده از دو جوان مصری، برنامه‌ای تلویزیونی بسازد و به وسیله آن اندیشه‌ها و آرمان‌های جوانان مصری امروز را به تصویر بکشد.

این برنامه قرار است با استفاده از یک دختر و پسر جوان مصری ضبط شود. دوربین ‌فیلم‌برداری جزئیات زندگی این دو شخصیت را ضبط و ثبت خواهد کرد تا مردم با دیدن این برنامه با افکار، خواسته‌ها و امید و آرزوی این نسل از مردم مصر در مورد آینده آشنا شوند.

طبق این گزارش حفظی کارگردان این برنامه از ایده ساخت این برنامه تلویزیونی حمایت می‌کند و می‌گوید اگر چه ساخت چنین برنامه‌ای عجیب به نظر می‌رسد اما تولید چنین برنامه‌ای مانند ساخت فیلم‌های مستند است و این امکان را به من می‌دهد تا چیزهایی را نیز خودم بر آن اضافه کنم. من معتقدم که در آینده چنین فیلم‌هایی ساخته خواهد شد. او همچنین گفت در کشورهای غربی این نوع فیلم‌ها و برنامه‌ها رایج است اما متاسفانه در خاورمیانه و مخصوصا در مصر مورد توجه سینماگرایان نبوده است. حفظی امیدوار است با ساخت این برنامه به عنوان اولین کارگردان مصری که به این کار روی آورده است بتواند کاری خوب و مقبول عرضه کند.

حفظی در توضیحات بیشتر مربوط به ساخت فیلم گفت: «اکنون در مرحله پیدا کردن دو شخصیت مورد نظر خود هستیم و این کار احتمالا تا یک ماه دیگر به پایان می‌رسد و پس از آن نیز برنامه در فوریه آینده به نمایش درخواهد آمد».

او در ادامه اشاره کرد که شخصیت‌های این برنامه بازیگر نیستند و چگونگی حضور این اشخاص شکست و یا موفقیت کار را در پی خواهد داشت. البته او تاکید کرد که حضور چهره‌های جدید خود عامل مهمی برای تشویق مردم و شناخت بهتر چهره‌های معرفی شده خواهد بود.

 

زمان انتشار : 1391-01-29