۱۳۹۷/۰۶/۱۸
۱:۵۸ ب٫ظ

آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف در دیدار هانی مرتضی تولیت حرم حضرت زینب کبری (س) بر اهمیت اماکن زیارتی به ویژه حرم اهل بیت (ع) در جهان اسلام و در قلوب مسلمانان تاکید کردند.

آیت الله العظمی بشیر نجفی:

حضرت زینب(س) نماد مبارزه با انحراف در امت اسلامی است

به گزارش الأمه:

آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف در دیدار هانی مرتضی تولیت حرم حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) بر اهمیت اماکن زیارتی به ویژه حرم اهل بیت (علیهم السلام) در جهان اسلام و در قلوب مسلمانان تاکید کردند.

ایشان تصریح کردند: باید سطح خدمات زیارتگاه های در ابعاد فرهنگی و تاریخی ارتقا یابد.

آیت الله بشیر نجفی بر اهمیت و نقش حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) در تاریخ اسلام تاکید کردند و گفتند: حضرت زینب (س) به خاطر تحمل ظلم و ستم های فراوان، نماد مبارزه با ظلم و انحراف در امت اسلامی هستند.

هانی مرتضی تولیت حرم حضرت زینب (س) نیز از موضع گیری پدرانه آیت الله نجفی در حمایت از مردم سوریه و تقدیم کمک های انسانی به مردم و حمایت از حرم حضرت زینب (س) تشکر و قدردانی کرد.

واقعه غدیر دعوت مردم به اسلام اصیل است

آیت الله بشیر نجفی همچنین در دیدار با هیئت های مردمی تاکید کردند: عید غدیر روزی بود که تمامی تلاش های انبیا و پیامبران برای پایه ریزی مبانی و اصول دولت حق همسو شد.  

ایشان افزودند: واقعه غدیر در واقع دعوت مردم به اسلام اصیل و اعلام اینکه با ولایت امیر المؤمنین (ع) دین کامل می شود.

آیت الله نجفی تصریح کردند: با توجه به توصیه نبی مکرم اسلام (ص)، اسلام اصیل همان راه غدیر است و هر مؤمنی تا زمانی که در این راه است باید به خودش افتخار کند.

معظم له افزودند: بشریت به خاطر با توصیه هیا حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله) در لغزش گاه ها و پرتگاه افتاد و اعمال تروریستی که امروز شاهد آن هستیم، نتیجه عدم پیروی از این راه است.

 

منبع: حوزه نیوز