۱۳۹۷/۰۲/۰۹
۱۲:۲۰ ب٫ظ

انتشارات کلمه نیز با بیش از 500 کتاب ترجمه شده به زبان عربی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. این انتشارات تاکنون از زبان‌های مختلف آلمانی، کره‌ای، فرانسوی، انگلیسی و ایتالیائی کتاب‌های مختلفی در زمینه‌های ادبی، علمی و مخصوصا کتاب‌های ویژه کودکان و نوجوانان به چاپ رسانده است.

حضور فعال انتشارات کلمه در نمایشگاه فرانکفورد

هیئت فرهنگ و ادب ابوظبی با دور جدید نمایشگاه کتاب فرانکفورد همکاری می‌کند.

به نقل از سایت خبری میدل ایست آن لاین هیئت فرهنگ و ادب ابوظبی با نمایشگاه کتاب فرانکفورد همکاری می‌کند. در این همکاری ابوظبی جدیدترین انتشارات خود را در اختیار این نمایشگاه قرار خواهد داد. نمایشگاه فرانکفورد آلمان قرار است 12 تا 16 اکتبر برگزار شود و ابوظبی با ارائه آخرین انتشارات خود در این نمایشگاه علاوه بر معرفی آثار کشور خود به مردم دیگر کشورها، برای دور جدید نمایشگاه بین المللی کتاب ابوظبی که قرار است در مارس 2012 برگزار شود، تبلیغ خواهد کرد.

براساس گزارش میدل ایست آن لاین درمورد نمایشگاه فرانکفورد، کتاب‌هایی که ابوظبی قصد معرفی و عرضه آن‌ها را در نمایشگاه مذکور دارد شامل جدیدترین انتشارات این کشور در عرصه تالیف و ترجمه خواهد بود.

جایزه کتاب شیخ زاید در حاشیه این نمایشگاه و نشست‌های فرهنگی آن نیز برگزار خواهد شد و عنوان آن در این دور «اهمیت جایزه شیخ زاید برای کتاب و تاثیر آن بر صنعت جهانی کتاب» خواهد بود. این نشست همچنین اسامی افراد برتر دوره‌های پیش جایزه شیخ زاید را نیز دربر خواهد داشت. ابراهیم الکونی ادیب و داستان‌نویس اهل لیبی که در سال 2008 این جایزه را در بخش ادبیات از آن خود کرده است و ناصر الظاهری از امارات متحده عربی نیز شامل این لیست خواهند بود.

گفتنی است که هارتموت فاندریش مترجم معروف آلمانی در این دور از نمایشگاه سخنرانی خواهد داشت.

انتشارات کلمه نیز با بیش از 500 کتاب ترجمه شده به زبان عربی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. این انتشارات تاکنون از زبان‌های مختلف آلمانی، کره‌ای، فرانسویی، انگلیسی و ایتالیائی کتاب‌های مختلفی در زمینه‌های ادبی، علمی و مخصوصا کتاب‌های ویژه کودکان و نوجوانان به چاپ رسانده است و علاوه بر آن با انتشارات مختلف در سرتاسر جهان نیر ارتباط برقرار کرده است تا جدیدترین کتاب‌های منتشر شده را ترجمه کند.

 

زمان انتشار : 1391-02-18