۱۳۹۷/۰۲/۰۶
۶:۰۹ ب٫ظ

كميته مبارزه با عادي‌سازي روابط اردن و رژيم صهيونيستي از دولت اين كشور خواست تا به عادي‌سازي روابط خود با اين رژيم جنايتكار پايان دهد

حکومت اردن به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی پایان دهد

"بادي رفايعه " رئيس كميته مبارزه با عادي سازي روابط اردن و رژيم صهيونيستي با حضور در يك نشست خبري از حكومت اين كشور خواست تا به روابط خود با رژيم اشغالگر قدس در تمامي سطوح پايان دهد.

اين نشست خبري پس از آن برگزار شد كه بر اساس توافق دو دولت اردن و رژيم صهيونيستي، جمعيت دوستداران زمين (شعبه خاورميانه) قرار است يك سفر سياحتي مشترك ميان شهروندان اردني و اسرائيلي به گردشگاه "شرحبيل بن حسنه " اردن صورت دهد.

"بادي رفايعه " با اشاره به اينكه چنين اقداماتي از جمله فعاليت‏هاي عادي‌سازي خطرناك روابط با اسرائيل است، از تمام اتحاديه‌هاي صنفي و شهروندان خواست كه اين سفر را تحريم كنند.

وي افزود: جمعيت دوستداران زمين همچون گذشته به دنبال برگزاري فعاليت‏هايي است كه روابط رژيم صهيونيستي را با ساير كشورها عادي‌سازي كند و در راستاي خدمت به صهيونيست‏ها، ساير كشورها را تشويق به انجام فعاليت‏هاي مشترك با اين رژيم مي‏كند.

رئيس كميته مبارزه با عادي‌سازي روابط اردن و رژيم صهيونيستي گفت: سفر صهيونيست‏ها به منطقه‌اي كه نام يكي از اصحاب پيامبر را بر خود دارد، توهيني بزرگ به اين صحابي و اعتقادات ديني مسلمانان است.

وي در پايان از شهروندان اردني نيز خواست كه ضمن آگاهي از خطرات عادي‌سازي روابط با رژيم‌صهيونيستي، هرگونه فعاليتي را كه در راستاي عادي سازي روابط صورت مي‌گيرد تحريم كنند.

 

زمان انتشار : ‌1390-02-06