۱۳۹۸/۱۰/۲۵
۹:۱۷ ق٫ظ

باشگاه ورزشی لیورپول انگلیس در پی فشار هواداران این باشگاه، در حمایت از مردم فلسطین و در اعتراض به اقدامات رژیم صهیونیستی، کمک‌های شرکت تولید وسایل ورزشی پوما را رد کرد.

حمایت باشگاه لیورپول از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش الأمه:

کارزار همدردی با فلسطین با استقبال از این اقدام از اینکه صد‌ها نفر در توماری از مدیران باشگاه لیورپول چنین درخواستی را مطرح و انان به ان عمل کردند، ابراز خرسندی کرد.

شماری از هواداران باشگاه ورزشی لیورپول به علت آنچه که مشارکت این شرکت در جنایات اسرائیل خواندند، از مدیران این باشگاه خواستند، کمک‌های شرکت پوما در قالب تامین لباس و وسایل ورزشی این باشگاه را رد کنند.

کارزار همدردی با فلسطین ضمن قدردانی از هواداران باشگاه لیورپول از هواداران فلسطین و باشگاه چستر خواست این بار انان برای تحریم شرکت پوما اقدام کنند و دست به اقدام مشابه بزنند. این کارزار از سایر مردم نیز خواست در حمایت از مردم فلسطین و در اعترض به کشتار فلسطینیان بدست نظامیان اسراییلی کالا‌های شرکت پوما را تحریم کنند.

شرکت آلمانی پوما اسپانسری از فدراسیون فوتبال رژیم صهیونیستی را برعهده دارد. سال گذشته شرکت آدیداس اسپانسری صهیونیست‌ها را برعهده گرفته بود که با تحریم فلسطینی‌ها و اعمال فشار از سوی نهاد‌های حقوق بشر، این شرکت آلمانی از اسپانسری رژیم اشغالگر دست برداشت و قراردادش را فسخ کرد.

 

منبع: ابنا