۱۳۹۷/۰۳/۰۵
۱۱:۱۸ ب٫ظ

كارشناس مسائل سياسي خاورميانه گفت: خاورميانه جديد و بزرگ اسلامي با الهام از ملت قهرمان ايران و انقلاب مقدس اسلامي شكل مي گيرد.

خاورمیانه جدید اسلامی با الهام از ملت ایران شکل می گیرد

'سعدالله زارعي ' روز سه شنبه در همايش مسئولان اجرايي و بسيجيان فرهيخته شهرستان مهريز افزود: مردم منطقه خاورميانه و شمال آفريقا با تاسي از نهضت اسلامي ايران و با خيزش هاي مردمي خود به دنبال آزادي و رهايي از قيود كفر جهاني و تحقق ارزش هاي معنوي و اسلامي هستند .

وي خاطرنشان كرد: اين خيرش هاي مردمي و ديني آغاز شده و طي سال هاي آينده هم بيشتر در سطح منطقه گسترش خواهد يافت .

زارعي تصريح كرد: هدف اصلي همه ملت هاي منطقه در سطح كشورهاي اسلامي و عربي كه اين قيام ها شكل گرفته ، بر پايه دين و تحقق ارزش ها است.

كارشناس سياسي خاورميانه تاكيد كرد: دنياي استكباري كه منافع خود را در اين كشورها در خطر جدي مي بيند، مي خواهد به اشكال مختلف جلو گسترش حوزه نفود اين قيام ها و اسلام خواهي مردم را سد كند.

وي ادامه داد: نه تنها كفر جهاني و حاكمان وابسته خودشان در اين كشورها نمي توانند در مقابل موج اصولگرايي و اسلام خواهي ايستادگي كنند ، بلكه روز به روز ذليل تر و رسواتر مي شوند .

اين كارشناس مسائل سياسي با اشاره به اينكه هدف اصلي و حقيقي ملت ها در سطح خاورميانه و شمال آفريقا در اصل بازگشت به اسلام راستين و دور شدن از سلطه غرب و استكبار جهاني است ،يادآور شد: اسلام حقيقي روز به روز در سطح دنيا و اين منطقه در حال گسترش است و همه ملت ها مي خواهند تنها در سايه دين و ارزش ها به زندگي خود ادامه دهند.

در پايان اين همايش به سئوالات شركت كنندگان پاسخ داده شد

 

 

زمان انتشار : 1390-01-01