۱۳۹۷/۰۱/۲۴
۹:۳۶ ب٫ظ

هدف رژیم "علی عبدالله صالح" دیکتاتور یمن از کشاندن مخالفان پای میز مذاکره به تصویر کشیدن انقلاب یمن بعنوان یک بحران سیاسی است.

دام عبدالله صالح برای تحریف انقلاب مردم یمن

یک سیاستمدار یمنی با هشدار درباره دام رژیم عبدالله صالح برای تحریف انقلاب مردم این کشور از طریق مذاکرات، از احزاب و گروههای سیاسی مخالف رژیم این کشور خواست برای یکپارچه کردن مواضع خود شورای انتقالی یا رهبری تشکیل دهند.

"منی صفوان" روز پنجشنبه در گفتگو با شبکه العالم، با هشدار درباره تلاش رژیم یمن برای تحریف انقلاب مردم این کشور و معرفی آن بعنوان بحرانی سیاسی، تصریح کرد: انقلابیون لیبی برای به تصویر کشیدن وضعیت واقعی یمن بعنوان یک انقلاب مردمی باید شورای انتقالی یا رهبری یکپارچه ای را تشکیل دهند تا رژیم یمن نتواند به این انقلاب بی اعتنایی کند.

وی با هشدار درباره وارد شدن مخالفان به مذاکرات و افتادن در دام رژیم یمن، اینگونه مذاکرات را اشتباهی بزرگ خواند و گفت: هدف رژیم "علی عبدالله صالح" دیکتاتور یمن از کشاندن مخالفان پای میز مذاکره به تصویر کشیدن انقلاب یمن بعنوان یک بحران سیاسی است.

صفوان درباره مذاکرات احزاب و گروههای سیاسی زیر مجموعه تشکل موسوم به "دیدار مشترک" یمن درباره طرح شورای همکاری خلیج فارس درخصوص اوضاع یمن تاکید کرد: این تشکل تنها نماینده بخشی از جامعه یمن است.

وی با اشاره به اینکه در طرح های پیشنهادی برخی کشورها برای حل اوضاع کنونی یمن خواسته های مردم و انقلابیون این کشور گنجانده نشده است، افزود: شدت یافتن خشونت ها علیه انقلابیون در وضعیت کنونی این پیام آشکار را به رژیم بحرین و کشورهای پیشنهاد دهنده این طرح ها می دهند که وضعیت یمن نه یک بحران بلکه انقلابی است که هدف از آن تحقق خواسته های برحق مردم معترض است.

زمان انتشار : 1390-02-01