۱۳۹۸/۱۰/۱۶
۱۰:۱۴ ق٫ظ

مایکل مور، کارگردان مشهور آمریکایی با اشاره به اقدام تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، درخواست شخصی خود را از رهبر معظم انقلاب اسلامی در توئیتر مطرح کرد.

درخواست شخصی کارگردان آمریکایی از رهبر انقلاب

به گزارش الأمه:

مایکل مور در حساب توئیتر خود اعلام کرد درخواستی خصوصی خطاب به آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای(مد ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی فرستاده است.

وی توضیح داد که در این پیام از رهبر ایران خواسته به ترور سردار قاسم سلیمانی، مقام بلندپایه ایران (از مقامات نظامی ایران) واکنش شدید نشان ندهد. مور در ادامه از رهبر ایران خواسته اجازه دهد که او و میلیون‌ها آمریکایی دیگر این موضوع را به صورت صلح‌آمیز حل کنند.

مایکل مور از منتقدان قدیمی سیاست‌های حاکم بر آمریکا به ویژه سیاست‌های دولت ترامپ است. وی پس از به شهادت رسیدن سردار سلیمانی به دست نیروهای آمریکایی چندین توئیت در حمایت از ایران و انتقاد از ترامپ منتشر کرده است.

مور در یکی از توئیت‌های خود با انتشار عکس سردار سلیمانی، با کنایه خطاب به مردم آمریکا نوشت: آیا این مرد را می‌شناسید؟ آیا می‌دانستید او دشمن شماست؟ نمی‌دانستید؟ تا اینکه امروز به شما یاد می‌دهند که از او بیزار باشید و از اینکه ترور شده خوشحال باشید.

 

منبع: ایکنا