۱۳۹۷/۰۲/۲۵
۵:۱۴ ب٫ظ

در چهارمین روز از هفته فرهنگی قم در نبطیه، حجت الاسلام شیخ علی الخطیب نائب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان از غرفه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بازدید نمود.

نائب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان :

در شرایط کنونی منطقه فعالیت های تقریبی بسیار تاثیرگذار است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه در چهارمین روز از هفته فرهنگی قم در نبطیه، حجت الاسلام شیخ علی الخطیب نائب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان از غرفه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بازدید نمود.

در ابتدای این دیدار جناب حجت الاسلام والمسلمین فولادی مدیرکل مراسمات و امور هنری مجمع جهانی تقریب گزارشی از فعالیت ها، آثار و تولیدات معاونت امور فرهنگی مجمع در رویداد فرهنگی قم در نبطیه ارائه داد و از حسن توجه و محبت های بازدید کنندگان لبنانی نسبت به ایرانیان و غرفه داران، قدردانی کرد.

وی در این دیدار که با همراهی دکتر شریعتمدار (رایزن فرهنگی ایران در لبنان) و عالی پور (رئیس ستاد برگزاری هفته فرهنگی قم در نبطبه) انجام شد، ضمن ابراز امیدواری از تحقق اهداف مجمع جهانی تقریب در عرصه بین المللی، اذعان داشت: «با توجه به شرایط کنونی در منطقه و تحولات موجود و توطئه هایی که توسط دشمنان محور مقاومت در حال طراحی و اجراست، نقش فعالیت های تقریبی بسیار مهم و تاثیر گذار است».
در پایان این دیدار نیز کتاب «کنز العرفان فی فقه القرآن» به جناب حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی الخطیب اهدا شد و ایشان نیز نسبت به ارسال موسوعه «السنه النبویه» به مجلس اعلای شیعیان لبنان ابراز تمایل نمود.