۱۳۹۷/۱۲/۰۴
۸:۵۰ ب٫ظ

قادر آشنا، قائم‌مقام نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با جاسم احمد البوعینین، مدیر نمایشگاه کتاب دوحه دیدار کرد.

دیدارقائم مقام نمایشگاه کتاب تهران با مدیر نمایشگاه کتاب دوحه

به گزارش الأمه:

 این دیدار ۲ اسفند در محل غرفه ایران در نمایشگاه کتاب مسقط صورت گرفت.

جاسم احمد البوعینین، مدیر نمایشگاه کتاب دوحه در این دیدار از حضور معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه کتاب دوحه و حضور فعال ایران در این نمایشگاه تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که قطر حضور فعال‌تری درسی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران داشته باشد.

در این دیدار قادر آشنا، قائم‌مقام نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز برای حضور ناشران بیشتری از کشور قطر در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران تأکید کرد. در این دیدار طرفین برای چاپ کتاب‌های دوکشورو ارتباط بیشتر فرهنگی در حوزه انتشار ادبیات معاصر، شعر و ترجمه کتاب به زبان‌های مقصد تأکید داشتند.

 

بازدید از مرکز اسناد ملی عمان

در حاشیه حضور ایران در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب عمان، قادر آشنا، مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران ازمرکزاسناد ملی عمان بازدید کرد.

این دیدار صبح امروز (۲ اسفند) انجام شد. جمعه البوسعیدی،جانشین رئیس سازمان ملی اسناد عمان در این دیدار به گسترش روابط فرهنگی بین دو کشور تأکید کرد. در این دیدار رسول جعفریان، حجت‌الاسلام محمدعلی مهدوی راد، هدایت الله بهبودی و سید علی موسوی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مسقط حضور داشتند.

بیست و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب عمان ۱ تا ۱۲ اسفند برگزار می‌شود.

 

منبع: فارس