۱۳۹۷/۰۶/۰۳
۱۲:۰۸ ب٫ظ

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در ادامه دیدارهای خود با مراجع، علما و شخصیت‌های دینی و دانشگاهی عراق با حضور در بیت آیت‌الله العظمی بشیرنجفی از مراجع عظام تقلید در نجف اشرف با ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با آیت‌الله العظمی بشیر نجفی در عراق

به گزارش الأمه:

در این دیدار ابتدا دکتر مختاری گزارشی از فعالیت‌های دانشگاه مذاهب اسلامی در حوزه‌های مختلف ارائه کرد.
رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی همچنین به تشریح اهداف تاسیس این دانشگاه در ایران به دستور رهبرمعظم انقلاب با هدف تقریب میان مذاهب اسلامی در یک فضای علمی و آکادمیک با حضور پیروان مذاهب مختلف اسلامی از ملیت‌های مختلف پرداخت.

آیت‌الله العظمی بشیر نجفی از مراجع عظام تقلید  در عراق نیز پس از استماع گزارش ریاست دانشگاه مذاهب اسلامی با آرزوی موفقیت برای تیم مدیریتی دانشگاه، توصیه ها و رهنمودهایی ارائه کرد.

آیت‌الله بشیر نجفی تاکید کرد:" کار شما در (دانشگاه مذاهب اسلامی) بسیار مهم و سخت است. برایتان دعا می‌کنم."

همچنین دکتر مختاری رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در جریان سفر به کشور عراق با آیت‌الله العظمی فیاض از مراجع عظام تقلید در نجف اشرف دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، ابتدا رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی به معرفی دانشگاه و رسالت‌های آن پرداخت و گزارشی از فعالیت‌های دانشگاه در عرصه مختلف ارائه کرد.
آیت‌الله فیاض هم در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از نگاه و رویکرد دانشگاه مذاهب اسلامی،گفت: روش مکتب ما مواجهه اخلاقی و عدم تندروی است.

 

منبع: ایسنا