۱۳۹۸/۰۹/۱۰
۸:۰۸ ق٫ظ

رهبران سیاسی، مذهبی، تشکل های دانشجویی و مردم پاکستان با دوچرخه سواری پس از اقامه نماز جمعه در شهر «کراچی» به مناسبت بزرگداشت روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین و محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه، رکاب زدند.

راهپیمایی دوچرخه سواران پاکستانی برای “حمایت از مردم فلسطین”

به گزارش الأمه:

 رهبرات سیاسی، مذهبی، تشکل های دانشجویی و مردم پاکستان با دوچرخه سواری پس از اقامه نماز جمعه در شهر «کراچی» به مناسبت بزرگداشت روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین و محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه، رکاب زدند.

در این راهپیمایی محمد حسین محنتی نائب امیر جماعت اسلامی سند پاکستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد اقبال رضوی معاون دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان،  صابر ابو مریم دبیر بنیاد فلسطین پاکستان، قاضی احمد نورانی روحانی برجسته اهل سنت، رهبران سیاسی_ مذهبی و از اقشار مختلف مردم اهل کراچی حضور داشتند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی در شهر کراچی پاکستان به سرپرستی بنیاد فلسطین از منطقه نرسری تا محل باشگاه خبرنگاران را رکاب زدند.

راهبران سیاسی و مذهبی این کشور در پایان این برنامه در سخنرانی خود گفتند: فلسطین وطن فلسطینی ها است، و القدس دارالحکومت ابدی فلسطین است و هیچ قدرتی نمی توانند و حق ندارند این نقشه را تبدیل کنند، و اسرائیل یک دولت جعلی است، این حق مردم است که به وطن خودشان بازگردد.


منبع: حوزه نیوز