۱۳۹۷/۰۵/۲۳
۱۱:۳۹ ق٫ظ

با هماهنگی های به عمل آمده با "رئیس التحریر روزنامه الوحده استان لاذقیه" ملاقاتی میان غانم محمد و وابسته فرهنگی ایران در دفتر روزنامه الوحده انجام گرفت.

روزنامه الوحده تمدن ایران اسلامی را منعکس می کند

به گزارش الأمه به نقل از رایزنی فرهنگی ایران_دمشق:

استاد"غانم محمد" با ابراز خرسندی، احترام، عشق به رهبری و مردم ایران، از نقش بسیار مهمّ جمهوری اسلامی در رفع بحران کنونی سوریه، تشکر و قدردانی کرد.

وابسته فرهنگی کشورمان در این دیدار ضمن بیان نوع فعالیتهای مرکز فرهنگی که در رأس آن آموزش زبان و ادبیات فارسی قرار دارد به اهمیت معرفی فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و انتقال آن، جهت آشنایی دیگر شعوب، سخنانی را بیان کرد و در ادامه بر ارتباط میان مرکز فرهنگی و روزنامه الوحده در تبادل آرای، معرفی فرهنگ و تمدن ایران و موضوعات فرهنگی دیگر تاکید کرد.

"رئیس التحریر روزنامه الوحده" با ابزار خوشنودی، از آمادگی این روزنامه درنشر و انتقال مفاهیم و محتوای فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و پوشش خبری فعالیت های مرکز فرهنگی خبر داد و افزود: روزنامه الوحده در انعکاس هرگونه مطالب فرهنگی – هنری، از هیچ کوششی برای کمک در این راه فروگذار نخواهد بود.

سپس ایشان به معرفی بخش های مختلف این روزنامه پرداخت و در این خصوص توضیحاتی را بیان کرد.

در پایان این دیدار،کتاب نهج البلاغه امام علی علیه السلام به عنوان هدیه ای ارزشمند در نزد مردم این منطقه به رسم یادبود از طرف مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به ایشان اهداءگردید.