۱۳۹۷/۰۱/۲۶
۸:۰۹ ب٫ظ

مطابق آنچه منابع آگاه درباره واقعیت زندگی بن علی فراری فاش ساخته اند وی قصد دارد با انتشار یادداشتی آنچه درباره سکته مغزی وی گفته شده را تکذیب کند. اما رفتار وی مشابه دیکتاتور عراق یعنی صدام حسین در زندان قبل از اعدامش است.

روزگار افسردگی دیکتاتور تونس و همسرش در عربستان

"زین العابدین بن علی" دیکتاتور فراری تونس گویا علاوه بر خشم مردمش این روزها گرفتار قهر همسرش نیز شده است.

"زین العابدین بن علی" که به تازگی نگهبان شخصی اش زوایایی از جاسوسی اش را برای موساد فاش کرد این روزها در پناهگاه امن دیکتاتورهای خونریز یعنی عربستان سعودی هم حال و روز خوشی ندارد.

مطابق آنچه منابع آگاه درباره واقعیت زندگی بن علی فراری فاش ساخته اند وی قصد دارد با انتشار یادداشتی آنچه درباره سکته مغزی وی گفته شده را تکذیب کند. اما رفتار وی مشابه دیکتاتور عراق یعنی صدام حسین در زندان قبل از اعدامش است.

وی که هر روز با اتهامات جدیدی روبرو است فعلا توانسته به مدد مهمان نوازی سعودی های دیکتاتور از چنگال عدالت مردم کشورش بگریزد هر چند که محاکمه وی و همسرش "لیلی الطرابلسی" که در داشتن رابط با اسرائیلی سرنوشت مشابهی دارند، خواست مردم تونس است.

تاکنون به ثروتهای انباشته شده بن علی و همسرش از دارایی های مردم بی نوای تونس اشاره شده اما بد نیست بدانیم این دو در بهشت دیکتاتورهای فراری چگونه زندگی می گذرانند؟

منابع آگاه به اوضاع زین العابدین بن علی و لیلی الطرابلسی فاش کرده اند که بن علی از محل اقامت خود در شهر "ابها"ی عربستان خارج نمی شود اما لیلی الطرابلسی درحالی که نقاب بر چهره دارد به بازار می رود گویا این دو در وضعیت طلاق اعلام نشده به سر می برند.

این منابع از چاپ کتاب بن علی با عنوان خدمات بزرگ وی به مردم تونس و نهضت آن! که درآن به روابط وی با مقامات کشورهای بزرگ دنیا و کشورهای عربی پرداخته می شود خبر داده اند. هدف از نگارش این یادداشتها دفاع بن علی از خودش در برابر حملات گسترده علیه وی و همه فعالیتهایش می باشد.

آنچه منابع آگاه اعلام می دارند زین العابدین بن علی گفتگو با رسانه ها را تحریم کرده و به افسردگی مبتلا شده است و درحال حاضر آرام بخشهای بسیار قوی مصرف می کند.

این منابع گفته اند که آنچه درباره سکته مغزی دیکتاتور 75 ساله تونس در فوریه گذشته گفته شده صحت ندارد و بن علی مراقب نمازش است! وی کتاب "اندوهگین مباش" اثر "عائض القرنی" نویسنده سعودی را برای عبور از مشکلات روانی که از زمان سرنگونی در چهارده ژانویه گذشته، از آن رنج می برد را می خواند.

نکته جالب این است که بن علی خود را قربانی توطئه کشورهای عربی و بیگانه می داند و بر این باور است که با خیانت داخل رژیمش مواجه شده است و حمله وسیعی برای تخریب وجهه اش کرده اند.

منابع مذکور اعلام کردند که بن علی در وضعیت طلاق غیرآشکار با همسرش لیلی الطرابلسی به سر می برد. زیرا درگیری های لفظی میان این دو صورت گرفته است که بن علی وی و فرزندانش را مسئول وقایع گذشته تونس دانسته است و به اعتقاد وی طرابلسی در منفور شدن بن علی نقش زیادی با اقداماتش ایفا کرده است

 

زمان انتشار : 1390-02-02