۱۳۹۷/۰۲/۲۹
۲:۰۵ ب٫ظ

الازهر مصر برای سومین سال پیاپی، امسال نیز برنامه های ویژه ماه رمضان را در تلویزیون مصر خواهد داشت و در این برنامه ها به تبیین مفاهیم اعتقادی و دینی و مسائل مهم روز خواهد پرداخت.

سه برنامه تلویزیونی الازهر در ماه رمضان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» الازهر مصر برای سومین سال پیاپی، امسال نیز برنامه های ویژه ماه رمضان را در تلویزیون مصر خواهد داشت و در این برنامه ها به تبیین مفاهیم اعتقادی و دینی و مسائل مهم روز خواهد پرداخت.

الازهر با صدور اطلاعیه ای ضمن اعلام این خبر گفت: امسال برای سومین سال پیاپی الازهر برنامه تلویزیونی ویژه ماه رمضان خواهد داشت تا از ابزارها و وسائل نوین ارتباطی برای ارتباط با مردم و مخاطبان خود استفاده کند.

اولین برنامه الازهر، برنامه "امام طیب" است که برای سومین سال اجرا می شود و دراین برنامه شیخ احمد الطیب، شیخ الازهر، به تبیین مسائل دینی و فکری و فلسفی مانند ابعاد ایمان و اثبات وجود خداوند و تبیین صفات او چگونگی تسبیح تمام موجودات و مخلوقات و ارکان اسلام و جایگاه فطرت و عقل در دین اسلام خواهد پرداخت.

علاوه بر این امسال الازهر دو برنامه گفتگو محور نیز ویژه جوانان خواهد داشت که این برنامه ها قرار است به زبان ساده و با هدف ارتباط با جوانان و اصلاح مفاهیم دینی در میان آنها اجرا شود.

یکی از این دو برنامه "عودة قلب" است که توسط شیخ احمد مالکی با موضوع چگونگی تهذیب و تربیت نفس و برطرف ساختن افکار منفی و رذائل و رسیدن به آرامش اجرا می شود و دومین برنامه نیز برنامه "رب الکون" است که برای دومین سال اجرا می شود و امسال توسط شیخ تامر مطر اجرا می شود و به بررسی زندگی انبیا و صحابه خواهد پرداخت.