۱۳۹۷/۰۱/۲۶
۱۱:۰۰ ق٫ظ

عباس در بخش ديگري از اظهارات خود مدعي شد: اجازه هيچ گونه ناامني و يا هرج و مرج نظامي در كرانه باختري و يا هر منطقه‌اي ديگر از فلسطين را نخواهم داد و من مي‌خواهم جان فلسطينيان را حفظ كنم؛ اما كساني كه طرفدار مقاومت و انتفاضه‌هاي مسلحانه هستند؛ اين كارها را بدون وارد كردن ملت فلسطي

عباس: اجازه آغاز انتفاضه جدید را نخواهم داد

رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين بار ديگر بر تعهد خود به رژيم صهيونيستي تاكيد كرد و گفت اجازه آغاز انتفاضه جديد در فلسطين را نخواهد داد.

به گزارش مركز اطلاع رساني فلسطين، "محمود عباس " ديروز در ديدار با تعدادي از خبرنگاران و اصحاب مطبوعات تونس تاكيد كرد: تا زماني كه من رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين باشم؛ اجازه آغاز هيچ گونه انتفاضه جديدي در فلسطين را نخواهم داد.

وي تصريح كرد كه تشكيلات خودگردان فلسطين علاقه‌مند به ازسرگيري مذاكرات سازش با رژيم صهيونيستي است و اين مذاكرات بايد به صورت جدي و با محوريت مسائل اساسي صورت گيرد.

عباس در بخش ديگري از اظهارات خود مدعي شد: اجازه هيچ گونه ناامني و يا هرج و مرج نظامي در كرانه باختري و يا هر منطقه‌اي ديگر از فلسطين را نخواهم داد و من مي‌خواهم جان فلسطينيان را حفظ كنم؛ اما كساني كه طرفدار مقاومت و انتفاضه‌هاي مسلحانه هستند؛ اين كارها را بدون وارد كردن ملت فلسطين به اين كارزار انجام دهند.

رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين در عين حال احتمال وقوع تحرك دسته جمعي و مردمي شبيه به تحركات جاري در برخي كشورهاي عربي را بعيد دانست.

 

زمان انتشار : 1390-02-01