۱۳۹۷/۰۸/۱۲
۸:۳۶ ب٫ظ

۱۱۳ عنوان کتاب در زمینه مطالعات قرآنی و اعجاز علمی قرآن و سنت نبوی در سی‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب شارجه عرضه شده است.

عرضه آثار قرآنی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب شارجه

به گزارش الأمه:
سی‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب شارجه با عنوان «داستان حروف» با شرکت ۱۸۷۴ ناشر از ۷۷ کشور جهان، از روز چهارشنبه ۹ آبان‌ماه آغاز شده است و تا  ۲۰ آبان ادامه دارد.
 
این دوره از نمایشگاه با مشارکت فعال مؤسسه بین‌المللی قرآن جایزه دبی مواجه شده و این مؤسسه ۱۱۳ عنوان کتاب در زمینه مطالعات قرآن، اعجاز علمی قرآن و سنت نبوی و سیره نبوی در معرض دید عموم قرار داده است.
 
ابراهیم محمد بوملحه، مشاور حاکم دبی در امور بشردوشتانه و فرهنگی و رئیس کمیته برگزارکننده مسابقات جایزه قرآن دبی در این باره گفت: مشارکت جایزه قرآن دبی در این نمایشگاه، از راهبرد‌های این مؤسسه برای معرفی فعالیت‌ها و برنامه‌های خود است.
 
وی افزود: مؤسسه قرآن جایزه دبی در این دوره از نمایشگاه با مجموعه‌ای از آثار و منشورات متتنوع خود شرکت کرده که شامل ۱۱۳ عنوان کتاب در زمینه مطالعات قرآنی، اعجاز علمی قرآن و سنت و سیره نبوی است.
 
محمد بوملحه تصریح کرد: همچنین این مؤسسه برای نخستین بار، دو کتاب جدید به نام‌های «الدرة الضویه» و «مجمع الغرائب» به نمایش گذاشته که کتاب دوم مجموعه‌ای ۶ جلدی است و علاوه بر این، مجموعه‌ای از نوارهای صوتی و تصویری که متعلق به مسابقات و سمینارهای جایزه بین‌المللی قرآن دبی در سال‌های گذشته است، در معرض دید عموم قرار گرفته است.
 
منبع: ایکنا