۱۳۹۹/۰۲/۰۳
۲:۰۰ ق٫ظ

برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Dentro de Israel) که به یکی دیگر از نشانه های فروپاشی اسرائیل از درون می پردازد، ) بر اساس گزارشی از وضعیت اقتصادی اسرائیل به موضوع فقر در این رژیم اختصاص دارد.

فقر در اسرائیل روی آنتن هیسپان تی وی

به گزارش الأمه:

هر ساله، سازمان Latet میزان فقر را در اسرائیل منتشر می کند. براساس آخرین داده های این سازمان ، بیش از یک چهارم کل اسرائیلی ها  از جمله یک میلیون کودک در حال حاضر در فقر زندگی می کنند.

فقر اسرائیل فقط رو به رشد است. دو گزارش جدید در این باره روشن شده است.

اولین مورد توسط سازمان های غیردولتی است که می گوید میزان فقر در اسرائیل به ۲۵ درصد افزایش یافته است ، بسیار بالاتر از سایر اعضای OECD. آخرین گزارش همچنین بیان می کند که ۲.۳ میلیون اسرائیلی در فقر زندگی می کنند.

مورد دیگر توسط مؤسسه بیمه ملی اعلام شده است که افراد مسن و کودکان آسیب پذیر هستند. این دو گزارش در حالی صورت می گیرند که رژیم اسرائیل پس از یک سری از انتخابات ناکام ، با بن بست سیاسی روبرو است. این گزارش بن بست سیاسی را به عنوان مانع اصلی توسعه اقتصادی و مهمتر از آن برای حل مسئله افزایش فقر در اسرائیل ذکر می کند.

«داخل اسرائیل» به تهیه‎کنندگی حسین الشیماری و محصول پرس تی وی، با زبانگردانی اسپانیایی، سه‌شنبه ساعت ۵:۳۰ و ۱۴، چهارشنبه ساعت ۴:۳۰ به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه هیسپان تی‌وی پخش می‎شود. زمان تکرار این برنامه پنج‌شنبه ساعت ۴ و ۱۳:۳۰ و جمعه ساعت ۱:۳۰ است.

منبع: حوزه نیوز