۱۳۹۷/۰۲/۱۷
۱:۱۶ ب٫ظ

در پی حضور تیم ورزشی دوچرخه سواری بحرین در سرزمین های اشغالی و شهر قدس برای مشارکت در مسابقات دوچرخه سواری برگزار شده توسط رژیم صهیونیستی، موج محکومیت این اقدام ننگین که از دو روز گذشته آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد.

محکومیت حضور دوچرخه سواران بحرینی در سرزمین های اشغالی ادامه دارد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» در پی حضور تیم ورزشی دوچرخه سواری بحرین در سرزمین های اشغالی و شهر قدس برای مشارکت در مسابقات دوچرخه سواری برگزار شده توسط رژیم صهیونیستی و عکس یادگاری نتانیاهو با آنها، موج محکومیت این اقدام ننگین که از دو روز گذشته آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد.

این مسابقات روز جمعه گذشته در خیابان های شهر قدس و تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار شد.

در این راستا کمیته المپیک فلسطین با صدور بیانیه ای مشارکت دوچرخه سواران اماراتی و بحرینی در مسابقات دوچرخه سواری به میزبانی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و افزود: این مشارکت شرم آور دوچرخه سواران اماراتی و بحرینی در این مسابقه موجب تقویت یهودی سازی سرزمین پیامبران است و خیانتی بزرگ به مردم فلسطین به شمار می رود.

دوچرخه سواری در سرزمین های اشغالی" src="http://media.hawzahnews.com/1(794).jpg" alt="مسابقه دوچرخه سواری در سرزمین های اشغالی" />

کمیته المپیک فلسطین از دو کشور امارات و بحرین خواست هرچه زودتر ورزشکاران خود را به کشورهایشان فرابخوانند، زیرا این حضور آنها در سرزمین های اشغالی لکه ننگی بر پیشانی حامیان این اقدام است.

این کمیته همچنین از مردم امارات و بحرین و مؤسسات جوان‌محور و ورزشی و فرهنگی نیز خواست این اقدام ننگین را محکوم کنند.

در این بیانیه آمده است: باید بر عاملان این اقدام ننگین فشار وارد شود تا از تکرار این اقدامات جلوگیری کنند، زیرا این مشارکت اهانتی آشکار به حق برادری است و پایه های همبستگی و اتحاد میان کشورها را می لرزاند و همچون خنجری بر پشت مردم فلسطین و اقدامی در راستای خدمت به رژیم اشغالگر به شمار می رود؛ رژیمی که هیچ احترامی برای قوانین بین المللی و حقوق ملت فلسطین قائل نیست.

علاوه بر این جریان الوفاء بحرین نیز با صدور بیانیه ای هرگونه عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی را محکوم و تاکید کرد قرار گرفتن برخی کشورها در دام صهیونیست ها نخواهد توانست مانع فروپاشی و نابودی رژیم صهیونیستی شود.

الوفاء تاکید کرد: رژیم آل خلیفه بارها با اقدامات خود ثابت کرده که دشمن اراده و خواسته های سیاسی و فرهنگی مردم ست و این بار نیز با ارسال گروه ورزشی به سرزمین های اشغالی این واقعیت را ثابت کرد.

در این بیانیه آمده است: این اقدام ننگین، نشان می دهد که رژیم آل خلیفه تا چه اندازه احساسات مردم خود را بی ارزش می پندارد و در این راستا اموال زیادی را برای حضور یک تیم ورزشی در سرزمین های اشغالی خرج کرد تا با این کار غرور نوجوانان آل خلیفه را ارضا کند و این در حالی است که مردم بحرین باید مالیات های سنگینی به دولت بپردازند.