۱۳۹۹/۰۱/۲۶
۶:۲۵ ب٫ظ

عبد الرحمن اللویزی نماینده سابق مجلس نمایندگان عراق با تأکید بر اینکه شهید ابومهدی المهندس جانشین رئیس سازمان حشدالشعبی و سفیر صلح بود، افزود: شهادت ابومهدی المهندس شکاف بزرگی به جا گذاشت.

مردم عراق قدردان حشد الشعبی هستند

به گزارش الأمه:

عبد الرحمن اللویزی نماینده سابق مجلس نمایندگان عراق با تأکید بر اینکه شهید ابو مهدی المهندس جانشین رئیس سازمان حشد الشعبی و فرماندهان حشد الشعبی، سفیران صلح بودند، افزود: شهادت ابو مهدی المهندس شکاف بزرگی به جا گذاشت.

وی در گفتگوی تلویزیونی گفت: مردم نینوا و سایر استان های آزاد شده از دست داعش، قدردان و سپاسگذار حشد الشعبی هستند؛ چراکه آن، عزّت و آزادی را به ما بازگرداند.

اللویزی در ادامه اشاره کرد: روابط ما با حشد الشعبی بر اساس محاسبات سیاسی و امثال آن نبوده، بلکه میان ما پیمانی وجود دارد که با خون و جانفشانی آمیخته شده است.

عضو سابق مجلس عراق افزود: شکافی که در پی شهادت ابومهدی المهندس به وجود آمده بزرگ است، امّا در حشد الشعبی شخصیت های زیادی هستند که در راه و مسیر او حرکت خواهند کرد.

وی شهید المهندس و فرماندهان حشد الشعبی را سفیران حقیقی صلح توصیف کرد و گفت: هرگز در قبال حشد الشعبی و فرماندهان آن که در شرایط سخت و دشواری آنان را شناختیم، کوتاهی و سازش نخواهیم کرد و میان ما پیوند های برادری و ملّی بوده است.

 

منبع: حوزه نیوز