۱۳۹۷/۱۰/۱۱
۱:۴۳ ب٫ظ

۸۰۸ قرآن‌آموز دختر و پسر از مراکز و حلقه‌های آموزش قرآن سراسر بحرین در مرحله مقدماتی سومین دوره مسابقات ملی قرآن جایزه «إقرأ» بحرین با یکدیگر رقابت کردند.

مشارکت ۸۰۸ نفر در مرحله مقدماتی جایزه ملی قرآن بحرین

به گزارش الأمه:

 «عبدالغنی قحطان»، عضو هیئت مدیره جمعیت خدمت به قرآن بحرین در این باره گفت: مرحله مقدماتی این مسابقات در ماه دسامبر(آذرماه) در چهار استان بحرین برگزار شد.

وی با بیان این که این رقابت‌ها در  سطوح مختلف حفظ قرآن برگزار شد، تصریح کرد: کمیته برگزارکننده مسابقات در صدد است که اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی را که ابتدای مارس(۱۰ اسفند) آغاز می‌شود، اعلام کند.

عبدالغنی قحطان همچنین اظهار کرد: ۴۷۰ قرآن‌آموز در بخش آقایان و ۳۳۸  قرآن‌آموز در بخش بانوان در مرحله مقدماتی رقابت‌ها حضور یافتند.

وی افزود: شیخ ابراهیم النصف، شیخ مصعب عبدالرزاق، شیخ احمد یوسف صلاح‌الدین و شیخ ناصر یونس جناحی که از داوران قرآنی مورد اعتماد وزارت دادگستری، اوقاف و امور اسلامی بحرین هستند، قضاوت در این مسابقات را برعهده دارند.

گفتنی است؛ مسابقات ملی قرآن جایزه «إقرأ» بحرین ویژه قرآن‌آموزان مراکز و حلقه‌های آموزش قرآن استان‎های مختلف بحرین است که تحت نظارت وزارت دادگستری، امور اسلامی و اوقاف این کشور فعالیت می‌کنند.

این مسابقات از سوی شرکت سرمایه‌گذاری املاک «بن فقیه» حمایت مالی می‌شود و این رقابت‌ها از دومین دوره آن در بخش بانوان نیز برگزار می‌شود.

 

منبع: ایکنا