۱۳۹۹/۰۲/۰۳
۱۱:۰۳ ب٫ظ

برنامه این هفته «داخل اسراییل» (Israel Inside) در شبکه پرس تی وی، موضوع انحصارگرایی و تأثیر آن بر وضعیت معیشتی مردم در اسرائیل را مورد بحث و تبادل نظر قرار می دهد.

نگاهی به انحصارگرایی و تأثیر آن بر معیشت مردم اسراییل

به گزارش الأمه:

در این برنامه به تهیه کنندگی حسین الشیماری، وضعیت انحصارگرایی در رژیم صهیونیستی و تاثیر آن بر کسب و کارها مورد بررسی قرار می گیرد.

این برنامه ضمن واکاوی تأثیر عملکرد شرکت های بزرگ رژیم صهیونیستی که انحصار انواع محصولات و خدمات را در دست گرفته اند بر قیمت ها و اقتصاد این رژیم به بحث و بررسی تاثیر این مساله بر افزایش هزینه های زندگی در اسرائیل می پردازد.

در این برنامه همچنین پیامدهای انحصارگرایی بر حوزه هایی همچون مواد غذایی، خدمات حمل و نقل هوایی، انرژی، زیرساخت های انترنت، بازیافت و غیره مورد نقد و گفت و گو قرار گرفته و تاثیرات کاهش رقابت در میان تولیدکنندگان اسرائیلی در پی انحصارگرایی شرکت های بزرگ و عدم اجازه رقابت به سایر تولیدکنندگان نیز بررسی خواهد شد.

مروری بر اعتراضات مردم در اسرائیل در پی انحصارگرایی شرکت های بزرگ و آثار مخرب آن بر اقتصاد و معیشت مردم و نگاهی به اقدامات صورت گرفته از سوی مقامات رژیم صهیونیستی برای رفع این معضل از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه خواهد بود.

«داخل اسراییل» چهارشنبه 3 اردیبهشت ساعت 09:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 22:00، پنجشنبه ساعت 16:00، جمعه ساعت 20:00، دوشنبه ساعت 19:20 و سه شنبه ساعت 22:00 پخش خواهد شد.

 

منبع: حوزه نیوز