۱۳۹۹/۰۲/۲۱
۴:۵۱ ب٫ظ

مستند «غیرقابل اعتمادها» (Untrustworthy) از تولیدات جدید شبکه پرس تی وی روی آنتن این شبکه می رود.

نگاهی به عملکرد «غیرقابل اعتمادها» در شبکه پرس تی وی

به گزارش الأمه:

مستند «غیرقابل اعتمادها» به تهیه کنندگی محمد طیب محصول سال 2019 (1398) است و به بررسی برخی معاهده های آمریکا از جمله پیمان های امضا شده با بومیان سرخپوست این کشور، معاهده کیوتو، معاهده با ایران(برجام)، پیمان آب و هوایی پاریس و... پرداخته و ضمن اشاره به نقض این پیمان ها از سوی آمریکا، نقش دولت و دولتمردان آمریکایی در ایجاد و گسترش ناامنی در جهان را مورد واکاوی قرار می دهد.

این مستند که تولید آن از آبان 97 آغاز شده و اواخر سال 98 به پایان رسیده است با استفاده از تصاویر آرشیوی مصاحبه های رؤسای جمهوری آمریکا و با اشاره به غیرقابل اعتماد بودن طبقه حاکم آمریکا به بررسی عملکرد رؤسای جمهوری این کشور از جمله ترامپ، اوباما، کلینتون و... پرداخته با حضور یک مجری- بازیگر به روایت واکنش رهبران آمریکا نسبت به معاهده ها و پیمان های این کشور از ابتدای تأسیس آن تاکنون و شباهت‎‌های همه این رهبران نسبت به نقض پیمان های بین المللی می پردازد.

همچنین در این اثر مستند گفت‌وگوهای حضوری یا از طریق اسکایپ با کارشناسان و فعالان رسانه ای، سیاسی و اجتماعی درخصوص موضوع یاد شده انجام گرفته است که از آن جمله می‌توان به مصاحبه با پائول کرگ رابرتز اقتصاددان و از اعضای سابق دولت فدرال آمریکا و دیوید بارسامیان نویسنده و تحلیلگر سیاسی و از فعالان رسانه ای آمریکا اشاره کرد.

محمد طیب و صادق دهقان کارگردانی مستند «غیرقابل اعتمادها» را بر عهده داشته و فرشاد موسی زاده(نویسنده)، زهرا عنایتی(پژوهشگر)، امید روشندل(مجری- بازیگر) و سونیا سرلک(مدیر تولید) از دیگر عوامل تهیه آن هستند.

«غیرقابل اعتمادها» جمعه 19 اردیبهشت ساعت 19:30 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این مستند شنبه ساعت 03:30، 12:00 و 23:30، یکشنبه ساعت 06:00 و 18:00 و دوشنبه ساعت 08:30 پخش خواهد شد.

 

منبع: حوزه نیوز