۱۳۹۷/۰۳/۰۴
۱:۲۹ ب٫ظ

جنبش میدان التغییر صنعا در پایتخت یمن تاکید کرد: کشورهای شورای همکاری خلیج فارس پیروزی انقلاب یمن را نمی خواهند و از رسیدن توفان تغییر به کشورهایشان بیم دارند.

وحشت شورای همکاری خلیج فارس از انقلابهای عربی

زید جابر روز شنبه اظهار داشت: طرح پیشنهادی کشورهای شورای همکاری خلیج فارس به نفع علی عبدالله صالح است و او در حال وقت کشی است.

وی افزود: این طرح از ابتدا به دنبال یافتن برون رفتی برای صالح و نه برای انقلابیون یا ملت یمن بود و کاملا به نفع رییس جمهور و برای نگه داشتن طولانی مدت وی در قدرت است.

جابر ادامه داد: جوانان انقلابی در تلاش احزاب "دیدار مشترک" تردید ندارند اما درک می کنند که صالح خواستار راه حلی برای بحران نیست بلکه وقت کشی می کند لذا جوانان انقلابی این طرح را نمی پذیرند بلکه به ملت یمن امید و اعتماد دارند.

وی گفت: اعضای شورای همکاری خلیج فارس خواستار پیروزی انقلاب نیستند و از سرایت انقلاب به کشورهایشان بیم دارند. آنها می خواهند اینگونه وانمود کنند که انقلاب یمن اختلافی بین عبدالله صالح و احزاب دیدار مشترک است، و این درحالی است که این مسئله واقعیت ندارد زیرا ملت در حالت انقلابی تمام عیار است که تا سرنگونی رژیم صالح و برآورده شدن همه خواسته های آنان متوقف نخواهد شد.

 

زمان انتشار : 1390-01-13