۱۳۹۷/۰۱/۳۱
۴:۱۳ ب٫ظ

اين جبهه در ادامه بيانيه خود با اشاره به اين كه انقلاب مورد نظر عبدالجليل تحت سايه سياسي، نظامي و امنيتي آمريكا است، افزود : بدون شك دست موساد (سازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي)، در شمال آفريقا نمايان است ، از اين رو، آينده و يكپارچگي ارضي ليبي با حضور نيروهاي فرانسه، انگليس و ايتالي

یک گروه فلسطینی مشارکت نیروهای خود در درگیری های لیبی را تکذیب کرد

دمشق - جبهه خلق براي آزادي فلسطين – فرماندهي كل - سخنان 'مصطفي عبدالجليل ' رييس شوراي انتقالي ليبي مبني بر مشاركت نيروهاي اين جبهه در جنگ عليه نيروهاي اين شورا را تكذيب كرد.     

در بيانيه اين جبهه كه روز يكشنبه يك نسخه از آن به دفتر ايرنا در دمشق ارسال شد، آمده است : اين اتهامات، دروغ هايي به منظور توجيه كمك گرفتن شوراي مزبور از آمريكا و اروپا و سرپوش گذاشتن بر سقوط سياسي آن در دامن دشمنان ملت هاي مسلمان است.

جبهه خلق براي آزادي فلسطين در ادامه بيانيه خود با تاكيد بر اين كه رابطه اين جبهه با هر نظام يا طرف بر اساس ميزان رابطه و التزام آن به مساله فلسطين است، افزود:رابطه اين جبهه با رژيم قذافي از 20 سال قبل و هنگام جدا شدن اين كشور از جهان عرب و آغاز رويكردش به آفريقا قطع شد.

در بخش ديگري از اين بيانيه با اشاره به اين كه كسي كه از ابزارهاي قتل و تخريب سازمان پيمان اتلانتيك شمالي (ناتو) استفاده مي كند، مشروعيت ندارد، تصريح شده است : عبدالجليل كه ادعاي رهبري انقلاب مردمي را دارد تا مدتي قبل وزير دادگستري ليبي و از كساني بود كه براي قذافي بيش از همه دست مي زد.

اين جبهه در ادامه بيانيه خود با اشاره به اين كه انقلاب مورد نظر عبدالجليل تحت سايه سياسي، نظامي و امنيتي آمريكا است، افزود : بدون شك دست موساد (سازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي)، در شمال آفريقا نمايان است ، از اين رو، آينده و يكپارچگي ارضي ليبي با حضور نيروهاي فرانسه، انگليس و ايتاليا در ليبي در معرض خطر قرار دارد.

 

زمان انتشار : 1390-02-04