۱۳۹۸/۱۱/۱۲
۸:۱۲ ق٫ظ

سیدمسعود شجاعی طباطبایی طرح کاریکاتور جدید خود را با شعار «معامله قرن یعنی اسرائیل هارتر از گذشته!» در اختیار خبرگزاری مهر قرار داد.

کاریکاتور جدید شجاعی طباطبایی درباره «معامله قرن»

به گزارش الأمه:

سیدمسعود شجاعی طباطبایی مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری و هنرمند کاریکاتوریست، طرح جدیدترین کاریکاتور خود را با شعار «معامله قرن یعنی اسرائیل هارتر از گذشته!» در اختیار خبرگزاری مهر قرار داد.

شجاعی طباطبایی درباره این موضوع گفت: ترامپ از طرح خود «معامله قرن» century deal و یک هدیه به نتانیاهو و یک شانس برای انتخابات (با کمک لابی صهیونیستی) رونمایی کرد. در پسِ این اقدام، حاکمیت اسرائیل بر کرانه باختری، موافقت با حاکمیت اسرائیل بر شهرک‌ها، وتوی احتمالی هر قطعنامه‌ای علیه اسرائیل در شورای امنیت، شناسایی قدس به عنوان پایتخت بلامنازع اسرائیل، لغو سلاح حماس اعلام غزه به عنوان منطقه عاری از سلاح، شناسایی اسرائیل به عنوان دولت یهودی، شناسایی مرزهای جدید اسرائیل و شناسایی قدس به عنوان پایتخت بلامنازع اسرائیل نصیب اسرائیل شده است.

وی بیان کرد: نقشه جدیدی هم ارائه کرده اند که ابودیس با مساحتی حداکثر ٤ کیلومتر یعنی ٢ در ٢ کیلومتر به عنوان پایتخت دولت آینده فلسطین مشخص شود!!

شجاعی طباطبایی درباره این کاریکاتور به خبرنگار مهر گفت: طرح بالا را فقط به روز کردم، اسرائیل با کمک آمریکا سگ هاری بیش نیست که با این طرح زنجیر پاره کرده و بیشتر مردم مظلوم فلسطین را تحت هجمه قرار می‌دهد!

 

منبع: مهر